Hoi allemaal, ik heb de zwangertest van clearblue gekocht? Hebben jullie daar ervaringen mee , en zijn ze betrouwbaar?
Nou ik ga het denk ik morgen doen, ben ook erg zenuwachtig maar laat alles aan het lot over..... ik hoor veel verhalen dat ze na een aantal dagen pas een positieve uitslag hebben , daarom wil ik wachten maar wil het eigenlijk nu al weten..,
Gewoon doen en mocht die negatief zijn dan doe je volgende week nog testje mocht je nog niet ongie zijn. Ik ben nieuwsgierig ? hi hi
inderdaad gewoon testen hoor en als ie negatief is en je nog niet ongesteld bent geworden volgende week doe je er toch weer eentje mischien staat er zo wel zwanger op je schermpje van je test je weet het nooit ik heb in iedergeval nooit geduld en kan ook nooit wachten ik heb bewondering voor de dames die dat wel kunnen liefs bianca
Oh ja... Ik heb trouwens in de vooravond getest toen, dus niet met ochtendurine, maar gewoon na het werk. Had ook geen geduld .
hallo ik heb ook cb digitaal gebruikt. bij mij de eerste positief en daarna negatief.( ws hcg te laag) ik test nu as zondag nogmaals. hopenlijk bij jou gelijk positief. spannend meid ! x kim
Ik had bij deze test zondag in het schermpje staan niet zwanger, maar op de stick stonden toch wel twee streepjes, dus dinsdag weer getest en toen stond er ook in het schermpje zwanger!