Hoe doen jullie dat,of hebben julie dat gedaan? Ik heb het de vorige keer zelf gedaan..en heb mijn toenmalige vriend op zijn werk gebeld. mijn man heb ik gevraagt wat hij nu zal willen ,dit word ons eerste kindje samen,het maakt hem niet echt uit.....en ik ga dus alleen testen. Ten eerste omdat ik mijzelf ken en dan toch niet kan wachten op hem! en zo kom ik alleen met hele leuk nieuws naar hem toe En jullie?
Ik heb tot nu toe één keer samen getest, de rest alleen.. Het lijkt me geweldig, om hem op een speciale manier te verassen met het goede nieuws dan!
Samen, beide keren. (Ik heb maar twee keer getest tot nu toe, beide keren waren de test positief). Als ik vaker zou testen, zou ik het waarschijnlijk alleen doen.
Ik test graag alleen. Tot nu toe alleen maar negatieve testen en dan ben ik de enige die teleurgesteld is. Mijn man zou graag willen dat ik wacht tot hij erbij is trouwens, dus wat dat betreft niet echt eerlijk van mij. Groetjes!
hallo, ik heb alleen getest. dit omdat na het stoppen van de pil mijn menstuatie uitbleef. had ook niet verwacht dat ik zwanger was
Ik heb alleen getest omdat ik mijn man graag wilde verrassen met een leuk papa-cadeautje in zijn schoen en hij was meteen positief!
toevallig hebben we het er gisteren nog over gehad.. als we zover zijn wil ik graag alleen testen als ik overtijd ben, maar mijn vriend wil graag samen, omdat hij er van begin af aan volledig bij betrokken wil worden. samen testen, dus.
Ik heb een paar keer alleen getest, ook alleen maar omdat ik niet kon afwachten, alle keren negatief, ook een paar keer samen met m'n mannetje en die waren helaas ook negatief. Ik wil hem het liefst ook verassen met een positieve test, helaas is dat tot nu toe niet voor gekomen. Mij maakt het niet zo veel uit, alleen of samen, als die maar postitief is