Test je alleen of samen met je partner?

Discussion in 'Zwanger worden' started by allwoman, Feb 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hoe doen jullie dat,of hebben julie dat gedaan?
    Ik heb het de vorige keer zelf gedaan..en heb mijn toenmalige vriend op zijn werk gebeld.
    mijn man heb ik gevraagt wat hij nu zal willen ,dit word ons eerste kindje samen,het maakt hem niet echt uit.....en ik ga dus alleen testen.

Ten eerste omdat ik mijzelf ken en dan toch niet kan wachten op hem! :) en zo kom ik alleen met hele leuk nieuws naar hem toe ;)
    En jullie?

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had toen alleen getest maar méér omdat ik niet verwachtte dat t n positieve test zou worden. :)

3. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik wil graag samen testen.

4. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb tot nu toe één keer samen getest, de rest alleen.. Het lijkt me geweldig, om hem op een speciale manier te verassen met het goede nieuws dan!

5. miekiemiek

Feb 11, 2008
    97
    0
    0
    Samen, beide keren. (Ik heb maar twee keer getest tot nu toe, beide keren waren de test positief). Als ik vaker zou testen, zou ik het waarschijnlijk alleen doen.

6. mamadeb2007

Feb 11, 2008
    10
    0
    0
    Ik test graag alleen. Tot nu toe alleen maar negatieve testen en dan ben ik de enige die teleurgesteld is. Mijn man zou graag willen dat ik wacht tot hij erbij is trouwens, dus wat dat betreft niet echt eerlijk van mij.

Groetjes!

7. McNugget

McNugget Niet meer actief

Ach ja wat maakt het uit.. ik doe het alleen om hem idd ook niet teleur te stellen.

8. 85suuske

85suuske Lid

Feb 12, 2008
    15
    0
    0
    verzorgende ig
    neerbeek
    hallo,

ik heb alleen getest. dit omdat na het stoppen van de pil mijn menstuatie uitbleef. had ook niet verwacht dat ik zwanger was

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb alleen getest omdat ik mijn man graag wilde verrassen met een leuk papa-cadeautje in zijn schoen en hij was meteen positief!

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

toevallig hebben we het er gisteren nog over gehad..
    als we zover zijn wil ik graag alleen testen als ik overtijd ben, maar mijn vriend wil graag samen, omdat hij er van begin af aan volledig bij betrokken wil worden. :D samen testen, dus.

11. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik heb een paar keer alleen getest, ook alleen maar omdat ik niet kon afwachten, alle keren negatief, ook een paar keer samen met m'n mannetje en die waren helaas ook negatief. Ik wil hem het liefst ook verassen met een positieve test, helaas is dat tot nu toe niet voor gekomen. Mij maakt het niet zo veel uit, alleen of samen, als die maar postitief is :):):)

12. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,069
    0
    0
    Noord-Holland
    Alleen.

Ik kon echt niet op hem wachten hoor. Was veel
    te nieuwsgierig ;)

13. Elmo

Elmo Niet meer actief