Bekijk bijlage 414337 Hoi Wij zijn voorzichtig begonnen met een 3de en zitten in ronde 4. Nu is het zo dat ik een cyclus heb van precies 28 dagen. Nu heb ik maandag en gisteren een beetje bloedverlies gehad dus ik dacht dat ik gewoon ongesteld zou worden Maar het bloedverlies hield al gauw op en was vreemd genoeg echt bijna niets Ik heb er dus nu er een testje tegen aan gegooid. En tot mijn verbazing zag ik ineens een 2de streep, niet heel donker maar wel een streep. Zoals je begrijpt best verwarrend Wie wilt er even mee kijken want ik durf nu nog niet blij te zijn. Oh nog belangrijk ik heb de test vanmiddag gedaan en ben 9 dpo als het goed is. En het streepje stond er binnen paar min. Maar vergeten meteen foto te maken. Het streepje is onveranderd Groetjes
Ja he. Ik ga zoiezo morgenvroeg nog testen met ochtend urine alleen dat bloedverlies kan ik niet verklaren.. zou dat een late innesteling zijn geweest oid. Het is sinds vammorgen gestopt dus is nog geen 48 uur geweest en maar heel licht terwijl.ik normaal heel zwaar ongesteld ben Groetjes
Bekijk bijlage 414341 Beter dan dit ga ik hem niet krijgen. Zoiezo morgenvroeg testen heb ik meer duidelijkheid
Bekijk bijlage 414345 Laatste foto hahaha en dan ga ik maar slapen en hopen op een betere test kan geen streepje meer zien hahahaha. Moet er wel bij zeggen heb daarvoor een halve liter water gedronken hahahaha dus daar kan het ook aan liggen.
Ik denk dat ik streepjes aan het zien ben hhahaha ga er bijna dubbel van zien. Nou morgen laat ik wel meer weten!
Hoi dames, Net weer een testje gedaan. En het streepje was eigenlijk hetzelfde dus ik ga het maar even afwachten tot van het weekend ofzo want hier schiet ik niks mee op haha Dankjulliewel voor het kijken
Nou ondertussen 8 dagen overtijd en ik ga toch denken dat het een lichte menstruatie is geweest, vandaag nog een test gedaan en die was omo wit Nou dan wachten op volgende menstruatie dan maar. Bekijk bijlage 415608