Bedankt voor de uitleg.En ik heb inderdaad zelf ook een paar keer gedacht:kom op, er zijn ook mensen die gewoon werken en daarom later reageren.Dus in die zin, en na jou uitleg begrijp ik het wel.
Haha ja idd maar goed is ook niet erg, waren er genoeg die harder waren. Ik zelf doe het echt voorzichtig, wil ook graag antwoord op alles wat ik vraag maar dat kan nou helaas niet he haha. Gewoon lekker je mening blijven plaatsen hoor, op Een vrouw vriendelijke manier zitten hier genoeg met opspelende hormonen he haha
Wat fijn!!!! En de eerste test blijft de gekste die ik ooit gezien heb.. Een ophoping waar de urine binnenkomt! Ik zou knettergek worden van zo'n test! Maarrrrrrrrrrrrrr gefeliciteerd!!!!!
Ik heb in dit hele topic van ts nog geen vervelend of b*tch opmerking gemaakt. Ik had überhaupt nog niet gereageerd. Maar ik vond de opmerking van ts echt wel bot. Er waren namelijk ook mensen die wel geïnteresseerd reageerden en dáár reageerde ze toen heel bot op. Dat vond ik niet eerlijk t.o.v. die personen. Vandaar mijn 'dus' Maar goed, je hebt misschien wel gelijk hoor, als je ook rotreacties hebt gekregen, zou ik waarschijnlijk ook wel zo reageren. Excuses!
nouu ik heb naar de meiden die aardig deden gewoon lief trg gereageerd en vond juist dat paar na mij juist onvriendelijk waren maargoed maak me der niet druk om zijn gelukkig ook nog aardig mensjes hierooo.