Dit is wel een hele rare test o-0. Ik zou morgenochtend een nieuwe doen want deze kan en mag je niet positief beschouwen. Ben benieuwd wat kruidvat zegt als je zo'n test zou laten zien o.0. Groetjess
goeimorge dames hij is idd vreemd maar is toch roze streep en denk die komt er niet zomaar ga morgen of overmorgen wel ff nieuwe test doen met meer hsg
ja dat is goed en nog meer water erop doen helpt niet dus?? overigens ben je wel heeeeeel erg vroeg met testen aangezien je nod pas 4 september is. Dan zat je gisteren op 6 DPO (9 dagen voor nod). Vaak begint het dan pas met innestelen.
Kun je die andere nu niet doen?deze is echt negatief!Ben best wel benieuwd of een andere test wel positief is.
op me andere kalender stond 1 augustus dus dacht probeer het ff denk toch niet dat die streep er zomaar komt
heb je wel 4 druppels urine gebruikt?? het uiteinde is wel heel erg geel Ook vind ik dit geen streep maar ophoping van urine en vloeistof.
wanneer had je die knipperende smiley op je ovu test (welke datum)? ooh ik zie het al. Op 19 aug vaste smiley.. dat betekent op 20-21 aug je eisprong. dan is het overduidelijk een negatieve test want je kan nooit op 5-6 DPO al zo'n "duidelijke" test"streep" hebben.
Dat heb ik even opgezocht,en ze is zit pas op z'n laatst 7 dagen na eisprong...Dus een positieve test,zeker zo duidelijk kan niet eens.
Mij lijkt dat de streep zelfs ingedeukt is ofzo. Weet niet wat ik er aan zie maar ben bang dat deze test niet positief is