Ik zou ook direct die andere doen Blij25... Dat je je blauw betaalt en wil wachten tot na je NOD is met KV's niet echt aan de orde en dus een beetje een slap excuus. Denk dat je gewoon erg bang bent voor de uitkomst en daarom je kop in het zand steekt. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat deze onzekerheid prettiger is dan een witte test! Dit is overigens niet onaardig bedoeld, maar je bent wel heel eigenwijs
negatief. maar action heeft nog goedkopere ik vind kv ook flink oplopen op den duur. action heb je er al 2 voor 1,50
meiden was aan het werk lees nu alles maar nee klopt op ten duur loopt het op en heb ook al paar weken trg clearblue gehaald dubbele indicator andere tig testen dus ja iedere keer 5 euro aan de kruidvat gaat uhm niet worden boven dien zal me vriend er niet blij mee zijn die vind gewoon dat ik geduldig moet wezen .nee steek me kop niet in zand maar vind het gewoon raar heb vaker test gedaan en dit is nooit gebeurd meer niet .
Maar je wilt graag dat mensen reageren.Anders open je geen topic.Waarom wil je dan niet horen dat deze negatief is? Hij wordt er echt niet positief van als jij dat blijft zeggen
Ben het echt met Pipo eens. Je reageert alleen op reacties waarop je kan zeggen dat het er niet zou staan zonder hcg. Maar alle reacties die aangeven dat deze test ongeldig is en niet positief laat je links liggen. En geloof me, dat zeggen wij echt niet om jou dwars te zitten.
Er is eerder een lid geweest die niet wilde horen dat een test negatief is en ook alleen reageerde op reacties die wel met de ts mee praatten. Ben je vast niet? Maar je zult echt opnieuw moeten testen wil je zekerheid. Geen action in de buurt?
Dit is gewoon een slecht doorgelopen test met ophoping van urine. En geen streep. Maar goed...gefeliciteerd zal ik dan maar zeggen
ik kan het heus wel aannemen hoor maar ik zei allwen dat ik het raar vond toch prima heb me er al bij neerlegt en nee is geen action in de buurt ik wacht tot weekend en dan laat ik het jyllie alsnog wete ok
voel je niet aangevallen TS! je test is idd vreemd en negatief.. maar wie weet is je test na het weekend wel positief! succes
Hi Meis, Ik vind dat je nogal hard wordt aangepakt door een aantal dames hier op het forum... je kan dingen altijd op twee manieren zeggen denk ik dan.. en ik vraag me bovendien af wie bepaalde dames hier op het forum ervaringsdeskundige heeft gemaakt maar goed dat terzijde! Ik begrijp dat deze test behoorlijk verwarrend voor je zal zijn. je wil natuurlijk net als wij allemaal graag (zsm) zwanger worden en dan brengt zo'n rare test je al gauw het hoofd op hol, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. ik zou nog even afwachten en later nog eens een test doen.. ik hoop voor je dat het dan snel duidelijk wordt! lfs, Dorri
Ik zou inderdaad ook nog even een testje doen. bij de aktion heb je ze 2 voor ik dacht 1,49. en bij mij werkte ze best goed terwijl mijn hcg nog erg laag was. hopelijk laat je nog een berichtje achter hoe het verder is gegaan?