zwangerschaptest kruidvat helupp wat denken jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door blij25, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Dorri: Helemaal met je eens.

Blij25: ik duim voor je!

2. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Even advocaatje van de duivel, maar....dan moet het duidelijk wel zichtbare streepje bij de T van test staan ipv nu bij C van Controle...
    En de ophoping aan het eind?

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat vind ik niet.Ik bedoel het goed.En deze test is gewoon niet goed.Ik vind het niet eerlijk om te zeggen dat deze positief is,als dat echt niet zo is.Daarom heb ik ook geadviseerd om een nieuwe te doen.Daarbij hoef je geen ervaringsdeskundige te zijn om te zien of een test wel of niet positief is.TS,heb je nog een nieuwe gedaan?Knap hoor,als je kan wachten tot na het weekend,Maar is denk ik wel de juiste beslissing,aangezien je gisteren pas 6 dagen na eisprong was.

4. blij25

blij25 Lid

2 aug 2014
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel meiden voor jullie lieve berichten het is idd hoe j je het brengt. maargoed beetje jammer weer. klopt ben zaterdag vrij dus dan ga ik ff langs de action . voel me inmiddels ook erg misselijk huilbarsting uit niks en steken onderin maar nog geen pijnlijke menstruatie krampen wat ik normaal wel heb. hoop dat het idd gelukt is maargoed kan alleen nog met zenuwen afwachten .en nee zit nu op 10 dpo hoor maandag 18 had ik knipperende smiley

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    ervaring maakt je ervaringsdeskundige, daarom heet het ook zo :D ;)

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Volgens je eigen berichten had je de 19e een vaste smiley. De 20e krampjes van de eisprong. Dat maakt jou nu 8 dpo. Ik zou dan zelf ook niet weer te snel testen. Action is nog iets minder gevoelig.

Ik hoop voor je dat je over een aantal dagen gewoon een geldige positieve test vast mag houden.

7. blij25

blij25 Lid

2 aug 2014
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    sparkly dan heb ik het fout getypt heb knipperende smiley gehad op 18 en die bleef 19 ook staan 48 uur .

8. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Weet niet of iemand als heeft geopperd hoe je vorige menstruatie was? Was dat duidelijk een menstruatie of misschien een paar dagen licht bloedverlies? Dat zou dan evt een innestelingsbloeding zijn geweest en dan zou het niet raar zijn om nu al een knaltest te hebben. De kans dat je 6 dpo al een knaltest is is 0,7%... hmm niet echt groot dus ;) Pregnancy Test Results for 6 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy
    Verder vind ik het opvallend dat de teststreep erg ver richting de T staat. Zo zien mijn kruidvat testen eruit... (bovenste is van BabyCheck trouwens).

Bijgevoegde bestanden:

9. blij25

blij25 Lid

2 aug 2014
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    me laatste menstruatie was echt had ook wat stolsels .hoe kom j bij 6dpo?

10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Die test heb je op 6 dpo gedaan...

11. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Jeetje wat een discussie hier! 1 iemand laat zich hier weer behoorlijk kennen in ieder geval.
    Meid zal gewoon opnieuw testen en deze test als niet gedaan beschouwen.

12. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Goeie morgen , ik zie dat veel mensen zeggen dat je kan geen dudidelijke test hebben met 6 dpo , ik had deze maand een duidelijke. Test met 7 dpo , ff die foto laten zien , eerste is 7 dpo en. De 2 6 dpo

Bijgevoegde bestanden:

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik denk dat jij wel een dag of wat vooruit wordt gezet bij je echo:D

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.042
    15.636
    113
    Nabij Utrecht
    Weet je dan ook zeker wanneer je ei was dmv ovu testen of tempen?

15. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    @ pipo , ik hoop het ook dan gaat het sneller:D

16. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    @ rogijuli , ja ik heb deze maand ovulatie test gebruikt

17. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dan ben jij de uitzondering die de regel bevestigd ;)
    Normaal gesproken begint de innesteling op 6dpo en is deze rond 10dpo afgerond. Vandaar dat verreweg de meeste mensen met 10/11/12dpo eens positief testen en pas knalpositief rondom NOD. Dat is gewoon een keihard feit.
    Dat het menselijk lichaam wonderlijke dingen kan is overigens ook een feit. Maar als je de geschiedenis van TS volgt, dan zul je zien dat hardnekkig willen vasthouden aan het idee zwanger te zijn wel heel regelmatig de kop opsteekt, om vervolgens zo ongeveer meteen over te gaan op ovulatietesten en dan weer naadloos in de zwangrschapstesten. En een aantal van ons proberen vanuit realiteitszin aan te geven wat de meest voor de hand liggende mogelijkheden zijn. En dat is nu eenmaal níet dat je op 6dpo een knaltest hebt.

18. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Ik vind toch dat de TS erg hard wordt aangepakt.
    Inderdaad, het lijkt erop dat ze niet graag hoort dat haar test negatief is en dat ze vast houdt aan een strohalm.
    Maar er hoeft toch niet steevast op haar ingehamerd te worden dat het echt allemaal onmogelijk is en nu lijkt het zelfs dat er gesuggereerd wordt dat ze waanideeën heeft??
    Dat heeft ze naar mijn mening niet verdiend.

Verder lijkt de test mij inderdaad negatief, als ze van t weekend een nieuwe test doet zal ze meer duidelijkheid hebben.

19. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    3/4 augustus over een innesteling, 11 aug over ovulatietesten, 15 aug weer over dat ze toch had gedacht al zwanger te zijn. Vervolgens een topic over 'zwanger worden buiten je ovulatie om'... 17 aug weer over ovulatietesten en dan nu al een kleine week over of ze nu dan zwanger is.

Sorry, maar ik vind dat niet verstandig van TS. Ze is er duidelijk Heel Erg mee bezig. En ik snap de grote wens (zelf 4jr bezig geweest) maar zó ermee omgaan? Binnen een paar dagen van ovulatie naar zwanger, terug naar ovulatie, oh nee toch weer zwanger? Ik denk dat TS er goed aan zou doen om even wat afstand te nemen, haar cyclus rustig en duidelijk in kaart te brengen en het dan vervolgens op te volgen.

Dit heeft toch geen zin?

20. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    als ik jou was tou ik die moeite niet eens meer nemen. Ik denk dat jij er ongevoelig voor bent, maar ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte toen ik de rest van de reacties las. Het blik *piep* en ´hoe branden we met z´n allen een lid af´ is in jouw topic geopend.

Af en toe schaam ik mij lid te zijn van dit forum.

Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt, maar zou de uitkomst voor mezelf houden. Tenzij die knal is, dan zou ik nog lekker even ieder z´n gezicht erin wrijven... :D

Deel Deze Pagina