zwangerschaptest kruidvat helupp wat denken jullie?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by blij25, Aug 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    ah gelukkig... ben niet de enige die er zo over denkt.

2. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    da´s vrij normaal, dat kan gewoon baarmoederslijmvlies zijn wat dan weer door je lichaam afgebroken wordt en dmv menstruatie je lichaam verlaat...

zit zo even je topic door te lezen en wat ik al eerder zei, hou je gegevens zoals wanneer je eisprong was enzo gewoon in het vervolg voor je en plaats hier oppervlakkige berichten zonder al teveel info, want je wordt erop afgebrand alsof je in een verhoorkamer zit....

werkelijk te zot voor woorden, maar het kan hier blijkbaar niet anders.:)

3. R85

R85 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Hier ook, wat een reacties soms hier! En dan ook maar blijven reageren sommige..... Echt wat een trutten soms hier!

4. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Da´s prima, dat mag jij vinden, ik denk er echter anders over... ;)

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,042
    15,636
    113
    Nabij Utrecht
    Het enige wat ik zeg is dat de test die zij liet ziet duidelijk negatief was (gevalletje van niet goed doorgelopen en ophoping van urine en vloeistof).
    Ik mag aannemen dat (bijna) iedereen het hier wel mee eens is.

Overigens opperde ik alleen maar dat 6 DPO zo'n knaller niet mogelijk was (kwam op 6 DPO vanwege haar eigen berichten over een vaste smiley op de ovu test).

Verder heb ik haar succes gewenst en hoop dat ze toch volgende week (volgens haar eigen zeggen, nod op 4 september) een mooie positieve test in handen heeft.

Kan me niet voorstellen dat dit zo'n rare reactie is, maar juist gebasseerd op feiten (gebasseerd op haar eigen reacties).

Ik vind het echter wel vreemd dat wanneer iemand reageerde dat ze een streep zagen, ze wel reageerde en wanneer iemand zei dat de test negatief was, er geen reactie volgde.
    Dat vind ik dan wel weer jammer, kwam over alsof ze alleen maar positieve reacties wou hebben en tja, dit is een forum, dus als je om advies/hulp vraagt, kan dat ook het advies/hulp zijn die je liever niet wilt horen (negatief resultaat).

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Wordt een rare discussie hier.Ts,Ik hoop dat je volgende test echt knalpositief is,en dat ik je heeeel erg kan feliciteren.Maandag ging je opnieuw testen hè?alvast heel veel succes meid!

7. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Grappig dat jij je aangesproken voelt Rogijuli en jezelf gaat zitten verdedigen. Ik doelde niet eens op jou met mijn berichten :D

enne Pipo, een rare discussie was het al voordat ik mijn berichten hier plaatste, vind je ook niet? ;)

Ladies, het ga jullie goed.

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ja,en hierdoor krijgt ts steeds hoop,en dat vind ik oneerlijk...Het is geen wedstrijdje hier.Ik hoop heel erg voor haar dat ze positief test,maar ga haar geen positieve test aanpraten die er niet is.Stel je haar teleurstelling eens voor als ze er achter komt dat het inderdaad negatief is,dat is toch niet de bedoeling?Nogmaals,ik zeg niet dat ze niet positief test,ik hoop dat een volgende test knalpositief is!maar deze is niet goed.

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Daar ben ik het zeker mee eens;)

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,042
    15,636
    113
    Nabij Utrecht

11. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dat weet ik... ik ga altijd uit van het goede in iedereen.

Maar soms joh, dan trekken mij de tenen krom in de schoenen en dan geloof ik niet wat hier gezegd wordt tegen een ander die op dat moment hoopvol is over iets.... ik geloof ook niet dat men in het dagelijks leven zo´n toon tegen een wildvreemde zou aanslaan zonder daar de consequenties van te willen aanvaarden.

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Hier op 7dpo een positieve test (met vandaag een goede echo dus het kan zeker.
    en als er toch hcg innzat heb je nu een mooie streep denk ik.

ben benieuwd!

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Zie dat je online bent... Zat even terug te lezen namelijk...leuk topic;)

Je hebt vast nog een test gedaan..? Ik ben benieuwd...

14. duqi

duqi Bekend lid

Sep 7, 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    @ ukki gefeliceerd met je zwangerschap. ik had ook 7dpo positief getest , bij jou echo was precies het termijn dat je nu moet hebben? ik vraag dat omdat ik heb te vroeg getest mischien ben ik nog verder dat ik denk. bij mij willen ze een echo doen pas als ik 10 wkn ben:( , ze zeggen dat er is nu niks te zien met dit termijn .

15. Danie0601

Danie0601 Lid

Aug 18, 2014
    53
    3
    8
    NULL
    NULL
    Blij25.
    Ik zou ook gaan twijfelen met zo'n test en zou ook zeker denken dat ie positief was. Ik zou alleen niet het geduld hebben om te wachten met nog een test hihihi. Ben zo ongeduldig.

ik vraag me oprecht af of je nog eens hebt getest en of ie positief was. Ik hoop jet wel voor je
    en of je nu aan de eerste ronde bezig bent of de 24e ik denk dat het spannend blijft. En je elk sprankje hoop wilt vastgrijpen.

16. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ik weet niet of ik me aangesproken moet voelen of niet, maar ik sta in ieder geval vierkant voor elke letter die ik geschreven heb.

Ik vind mijn berichten niet onaardig. Wel duidelijk en niet politiek correct of naar-de-mond-praterij en misschien daardoor confronterend. Ik probeer altijd goed naar de informatie en de feiten te kijken en geef op basis daarvan mijn mening of advies.

Niet wat iemand 'wil' horen misschien, maar wel wat ik denk dat er aan de hand is of nuttig is. En volgens mij heb je daar uiteindelijk meer aan.

Als je alleen maar mooi weer en goed nieuws wilt, dan kun je beter in een dagboek schrijven dan op een forum.

17. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Als ze al iets zouden kunnen zien, dan zou het een vruchtzakje met een dooierzakje zijn. Hartactie is in de meeste gevallen zichtbaar vanaf 6w3d, tenminste dat is de termijn die ze in de ziekenhuizen waar ik geweest ben hanteren. Maar dat is dan wel met een inwendige echo, uitwendig lukt nog niet op die termijn.
    Succes!

18. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Meid ik hoop dat je in het weekend positief test!

19. blij25

blij25 Lid

Aug 2, 2014
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje ik reageer niet omdat ik de hele dag werk en ik nu ff alles op me gemak wil reageren dus waar dat nou weer allemaal op slaat .. idd heb al geen eens zin meer om te reageren ongeduldige gedoe en ja ik heb idd geduld met testen .weet hoe ik mezelf voel en dat is niet zoals normaal ..

20. Tonks

Tonks Bekend lid

Jul 5, 2014
    519
    53
    28
    @ blij25 laat ze toch dit is maar internet, als ik jouw was had ik hier al geen letter meer neergezet. Ik hoop van harte dat je snel een positieve test in handen hebt:)

Share This Page