Nou meid... ik was geloof ik een van de positiefste in t begin. Je bent zelf erg nonchalant in je opmerkingen.. tjah jij opent een topic hoor. Maar gefeliciteerd! Super dat ie positief is..
Super meid!van harte gefeliciteerd,en een hele fijne zwangerschap toegewenst.En natuurlijk over 8 maanden een gezond kindje.Geniet ervan!
Dus. Mensen zijn gewoon geïnteresseerd hoor. Dan moet je niet zo bot reageren. Maar gefeliciteerd met je positieve test!
gefeliciteerd! super!! Ben benieuwd naar je test.. een fijne zwangerschap gewenst! (Ik snap wel dat je zo reageert, veel dames reageerden al vreemd vond ik! )
Net wat wonderbaby zegt... Maar ik zei al tegen mij man die is zwanger ding zou toch wel echt wel doorgelopen zijn anders was die rechterstreep er ook niet gekomen! Meidddddddddddddddddd gefeliciteerdddddddddddddd! Ik wist het!
wist het stiekem wel want had uhm dus ook in ze negatieve gezet en als j goed kijkt dan zie j naast die kronkel ook heel lichte streep als j vergrooot .dank jullie wel meiden hoop dat wondertje blijft plakken