Zwangerschaptest na IVF terugplaatsing wanneer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door LHM, 17 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LHM

LHM Lid

16 okt 2023
    15
    1
    1
    Vrouw
    Hi daar,

wat een lief& leuk berichtje.. ik ben ook nieuw hier:) waar ben je in behandeling? Ik was indd van plan maandag (zondag miss al) te testen.

hoe voel je je na een week? Had je de afgelopen dagen symptomen?

Ik kom mn dagen nu wel makkelijker door zonder er de hele dag aan te denken zoals de eerste 2,3 dagen.

jij ook heeeeeeel veel sterkte! Laat je maandag weten hoe ‘t gegaan is?
    Heel veel liefs

2. Veenvlinder

19 okt 2023
    8
    1
    3
    #22 Veenvlinder, 20 okt 2023
    Laatst bewerkt: 20 okt 2023
    Hi!

Leuk dat je reageert! Ik zit in Den Haag/Leiden, fijne traject tot nu toe!

Ik probeer super positief te blijven en had van alles gepland maar werd zondag ziek (griep). Een vriendin van me die ook IVF heeft gedaan kreeg ook griep na haar terugplaatsing en bleek zwanger te zijn :D. Ik voelde verder weinig de afgelopen dagen, beetje krampen in mijn onderbuik gisteren en mijn borsten zijn wat opgezet en gevoelig. Soms laat ik mezelf toe om helemaal overtuigd te zijn dat ik zwanger ben en soms denk ach, zijn vast al die hormonen van de afgelopen dagen. En soms vergeet ik het compleet!

Sinds gisteren eigenlijk voor het eerst verleid om een test te doen en toen hier geëindigd! Het helpt om er met mensen over te hebben en het beetje uit mijn hoofd te krijgen. Een vriendin die al een tijdje natuurlijk aan het proberen is die zei dat ze ook het gevoel had elke keer na haar ovulatie lang te moeten wachten.

Hoop dat je leuke plannen hebt dit weekend en dan zijn we er bijna!! Misschien wel in juli een babytje!

3. LHM

LHM Lid

16 okt 2023
    15
    1
    1
    Vrouw

Ah! Maar hopen dat jij ook positief test net als je vriendin. Ja ik heb ook al berekend dat als het lukt begin juli de baby er is.

heb je al kindjes? Ja hier genoeg te doen met een dochtertje van bijna 8!

fijn weekend, hopelijk knap je snel op en heb je maandag een positieve test

4. Veenvlinder

19 okt 2023
    8
    1
    3
    Hey hey!

Wat leuk een meisje! Ik heb nog geen kinderen dus hopelijk wordt dit de eerste!

Wel leuk zo, elkaar op de hoogte houden. Ik heb vandaag echt bijna een test gedaan nadat ik twee keer moest overgeven vanochtend. Maar toch niet gedaan. The struggle is real hoor! Morden D day, gelukkig mag ik heeel vroeg gaan prikken.

Is je dochter ook met hulp van ivf?

Hopelijk een leuk weekend/herfstvakantie gehad met je meid!

Groet!

5. LHM

LHM Lid

16 okt 2023
    15
    1
    1
    Vrouw
    Hi daar!

jij mag vandaag al testen toch? Ik hoop op t beste! Zal voor je duimen :)

ik kon echt niet tot donderdag wachten, vanmorgen een early test gedaan die helaas negatief was.. ik wacht gewoon af tot donderdag dan zie ik het wel.

nee mn dochter was via de natuurlijke weg, was in ronde 1 al zwanger. Ik had geen flauw idee dat mn AMH zo laag was, anders had ik niet lang gewacht voor kind nr 2(hebben 5 jaar gewacht).

ik woon in Duitsland, dus hebben hier herfstvakantie al achter de rug. Was hier al begin Oktober twee weekjes.

6. Veenvlinder

19 okt 2023
    8
    1
    3
    Hey hey!

Hcg-beta was binnen en helaas niet zwanger. Mijn estrogeen was heel hoog toen ik mijn verse terugplaatsing had.
    Nu even maanden detoxen en dan nog een terugplaatsing proberen. Wel zin om even niks te hoeven. Waren best pittige weken en we gaan vol moed en lekker mijn eigen hormonale huishouden zwanger proberen te raken. Ik doe ivf ivm geblokkeerde eileiders.

Jij succes donderdag!
    Groetjes!

7. LHM

LHM Lid

16 okt 2023
    15
    1
    1
    Vrouw
    Ahh wat jammer zeg, toen je zei dat je bijna moest overgeven dacht ik dat t raak was.

heb niet zo een goede hoop aangezien mn tesy negatief was. Zal morgen even weer een test doen.

ja is toch aan de kant toch weer even fijn, geen stress.. alle gevoelens door elkaar waar je ook moe van wordt.
    Bij mij is mn AMH zo laag dat ik eigenlijk als t niet lukt, een maand pauze neem en het erna weer ga proberen, al heb ik dit nog niet 100% besloten.

rust iig lekker even uit :)
    Veel liefs!

8. Veenvlinder

19 okt 2023
    8
    1
    3
    Hopelijk toch wel goed nieuws gehad vandaag! ❤️

9. LHM

LHM Lid

16 okt 2023
    15
    1
    1
    Vrouw
    Hi daar,

wat lief dat je eraan denkt. Helaas is ook mijn 3e IVF poging niet gelukt. Moet ‘t even laten bezinken, volgende week (of de week erop) op gesprek.

Ippie22 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina