Wanneer komt mijn knaltest?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door madelein, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Zo, ik heb nog steeds koppijn van mijn val van mijn roze wolk.

Vorige week woe-do en zaterdag ( licht) positief getest ( zowel met kv 2v5 als met clear blue). Afgelopen weekend hebben we het onszelf eindelijk gegunt om blij te zijn met onze zwangerschap. We waren heerlijk aan het genieten...
    Vandaag dacht ik, ik doe nog eens een kv testje om even een mooie knaller te laten zien.
    Helaas pindakaas, de test knalt niet. Er is een iets donkerder streepje dan de test van donderdag ( 2-3 dagen voor NOD).

Zijn er dames die hier ervaring mee hebben? Lijkt mij een slecht voorteken... Eigenlijk reken ik op een miskraam.

2. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    heb je fotoos van de test van verleden week en die van vandaag dan kijken we effe mee. Mijn verloskundige zij dat bij sommige vrouwen knalt hij niet maar dat hoef niet.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.030
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Zie mijn rea in het vage testen topic.

Ps. je banner staat fout. als je afgelopen zaterdag je nod had ben je nu geen 6 weken maar 4+3 weken. (komt omdat je een lange cyclus hebt)

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik weet het, kreeg het niet voor elkaar om dat te wijzigen, hij bleef 6 wkn zeggen. Vond het wel best ;).

Foto's staan in mijn andere topic, zal ik hieronder even een linkse van zetten.

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hmm krijg het niet voor elkaar via m'n telefoon ( zit op m'n werk). Foto's staan in het topic: uhm... Zie ik ze vliegen, ook bij de testen ;)

Deel Deze Pagina