Ik had een kruidvat zwangerschaptest 2 v 5 gekocht. De controle streep kleurde donker en deze zat op de goede plek. Nu vescheen er links van de controle streep een licht roze lijntje, deze zou normaal gesproken aan de rechter kant moeten zitten. Het lichtroze lijnt je kon je nog net zien op de test. Ik had de test opengemaakt en zag een duidelijk lijntje. Ik vraag me af of deze test positief is.
Als de lijn niet op de juiste plaats zit en je de test moet openbreken om het lijntje te zien, dan is de test helaas negatief.
Nee, er moet echt een streepje komen bij de T van teststreep en nergens anders. Dus ook niet onder het kapje. De afstand tussen het controlestreepje en het teststreepje is standaard hetzelfde. Plaats eens een foto?
Streepjes aan de vekeerde kant betekend helaas vaak een foute test. Je zei dat je van kruitvat hebt getest dus je hebt er 2 als het goed is. Geef deze ook een streep aan de andere kant kan je er zeker van uitgaan dat deze niet goed waren en kan je er mee terug naar de kruitvat. Heb je toevallig een foto?
Ik zou even een foto proberen te maken. Maar als de streep niet op de juiste plaats zit, is hij echt negatief. Evt een nieuwe doen en dan een foto maken .
Ik had een kruidvat zwangerschaptest 2 v 5 gekocht. De controle streep kleurde donker en deze zat op de goede plek. Nu vescheen er links van de controle streep een licht roze lijntje, deze zou normaal gesproken aan de rechter kant moeten zitten. Het lichtroze lijnt je kon je nog net zien op de test. Ik had de test opengemaakt en zag een duidelijk lijntje. Ik vraag me af of deze test positief is. Het lijntje was eerst niet zichbaar maar kleurde daarna donkerder. De andere test had ik te vroeg gedaan en was negatief, hier was niet zo'n lijntje te zien. De foto is een beetje wazig maar er is wel een lijntje te zien
De foto is een beetje wazig, maar er is wel een lichtroze streep in het echt is dit beter te zien. De streep was eers tniet zichtbaar en kleurde donkerder. Op de andere test is dit niet gebeurd waarop ik te vroeg had getest
Ik zie niks... Maar ik ben wel afgeleid doordat ik mij afvraag waar die test in de vrede op ligt.. (Sorry)