Zwangerschaptest positief of negatief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Klaas98, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38

Lijkt niet bepaald op een pyama, maar eerder een lap vlees haha.

Anyway, hoe hoort de test in de houder dan? Want je hebt hem nu uit de houder gehaald?

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Topics samengevoegd; want meerdere topics over 1 en hetzelfde onderwerp zijn niet toegestaan :).

3. Muffins

Muffins Lid

8 dec 2015
    96
    0
    6
    Vrouw
    Zuid holland
    nee dit is negatief

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hahaha ik dacht dus ook gelijk gadver wat is dat 😂😂

5. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

5 mei 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel vreemd, aangezien een pyjama of een onesie niet glimt en jou foto geeft een weerkaatsing van de folie aan. Je test is om te beginnen uit de houder gehaald (wat ik al niet snap) en waar die op ligt is duidelijk vlees. Worst of een stuk vlees, gewoon verpakt in het folie zoals je 'm in de winkel koopt. Even de vergelijking gemaakt met onze rosbief in de koelkast en verdomd: het lijkt sprekend!
    Een beetje een vreemd verhaal dus, maar dat is mijn mening!

Overigens zie ik geen streepje op je test, ook niet nu die op een bak vlees ligt haha

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Eh als je goed kijkt zie je echt wel dat t geen vlees is maar stof hoor ;) als je snel kijkt ziet t er idd vreemd uit... Maar dit is heus geen vlees...

7. Doncky

Doncky Actief lid

14 sep 2015
    299
    1
    16
    Je ziet duidelijk dat het syntetische stof is. Iets van soort fleeche beetje langere structuur. Jeetje dat er niet eens geloofd word dat het haar onesie is.

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    +1 :d

9. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

5 mei 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik geloof inderdaad niet dat het een onesie is omdat het folie glimt en het wel erg strak in de verpakking zit, haha ;) Maar dat is mijn mening. Op vlees is het 2e streepje wellicht beter te zien vanwege de kleur, maar helaas hoe goed ik ook kijk ik zie hem echt niet (welke ondergrond het ook is);)

10. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    👆 +1

11. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik snap niet hoe iemand die ondergrond als vlees kan zien..:D:D Je ziet duidelijk de "haren" van de stof. Soort fleece ofzo.

Maar even OT.. Ik zie wel degelijk een streepje.
    Ik weet niet of ie links of rechts van de controle streep staat, want ik kan niet meer zien waar de urine erin gaat.
    Als ie inderdaad aan de verkeerde kant staat dan is ie uiteraard niet geldig.
    Ik zou even nog een test doen en die niet slopen:D

12. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik hoop maar dat jou rosbief die in je koelkast ligt niet zo harig is want dan is die echt niet goed meer hoor!! Ik begrijp ook nooit zo goed waarom mensen het een probleem vinden dat de test uit elkaar wordt gehaald. Dipsticks vind iedereen oke, maar een test uit elkaar halen zodat je de streepjes net zo goed kan zien als bij een dipstick is uit den boze??

Wat een discussie zeg! Dit is gewoon zo'n fluffy stofje, wat momenteel ontzettend hip schijnt te zijn!

Maargoed on topic! Ik zie duidelijk een tweede roze streepje die op precies de juiste afstand staat van de controlestreep, MAAR alleen idd aan de verkeerde kant van de controlestreep. Heb je al een tweede test gedaan? Daar ben ik zeer benieuwd naar namelijk!

13. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Hahahaha wat een stel zijn sommigen hier ook hè.
    Het is sowieso stof, en ook stof kan een glans hebben. Schei uit zeg.

Ik zeg niet dat deze positief is, want dan zou t streepje aan de andere kant moeten zitten, maar deze test kan je best wel uit elkaar halen. Alleen moet je dan niet hoop krijgen Door andere streepjes natuurlijk. Al een nieuwe test gedaan?

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    WhaAahahahaha stokstaartje 😂😂😂👍

15. Klaas98

Klaas98 Lid

8 dec 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties en het begrip!
    Ik heb een tweede test gedaan en ik kan echt heel licht iets zien. Op de foto kan je het moeilijk zien.
    Op de test die ik gisteren had gedaan is op de goede plek een licht lijntje na een paar uur verschenen.

Bijgevoegde bestanden:

• ZT.jpg
      ZT.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,4 KB
      Weergaven:
      39
  16. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Volgens mij zie ik ook wat!!
    Even over 2dgn nog een keer testen.

Succes

17. Klaas98

Klaas98 Lid

8 dec 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    En voor de mensen die denken dat het wel een rosbief is. Het is een roze panter onesie met grijze vlekken. En het glimde foor de filter.

18. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lijntjes die na een paar uur verschijnen tellen niet. Lijntje moet binnen de afleestijd die op de test staat verschijnen.

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik zie het lijntje wel, alleen na een paar uurtjes geven veel testen een reactie. Hij is dan gewoon niet geldig.

Wanneer moet je ongesteld worden?

20. Klaas98

Klaas98 Lid

8 dec 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    De foto die ik als laatst stuurde is wel een geldige test binnen de tijd. Morgen moet ik ongesteld worden

Deel Deze Pagina