Zou me niet eens verantwoorden zie duidelijk een stof hoor en vind die discussie over waar die test nou op ligt en beetje afleiden van je vraag!! Het heeft geen toegevoegde waarde daarnaast moet iedereen lekker zelf weten waar hij ze test op legt al is het op en net gekleide drol tja sorry hoor maar gaat ook gewoon nergens over Maar om terug te komen op je onderwerp je eerste test lijkt me fout de 2e test zie ik wel een licht streepje morgen gewoon weer even proberen. Spannend hoor!! hoop dat hij oploopt.
Ik kan het niet goed zien en dus toch nog even geduld hebben. 2 weken na je vermoedelijke eisprong zou die uit eigen ervaring duidelijk positief mogen zijn.
Ahhhhhhh dan begreep ik je niet goed! Nou dan zie ik dus een streepje en duim ik dat hij duidelijker gaat worden!
Bedankt! Ik heb sinds eergisteren spierpijn in mijn bovenbenen Ik heb ook last van mijn nek en schouder. Ik heb wel een ongesteldheidsgevoel. Heeft iemand hier ervaring mee?
Zie wel vaag wat als ik snel kijk . Maar niet enorm duidelijk. Heb je enig idee hoeveel dpo je nu zit? En ik keek vanaf m'n telefoon dus leek het inderdaad vlees, maar is heel de discussie niet. Het gaat om jouw test! En daar zie ik wel vaag iets op.
Menstruatie gevoel heb ik ook gehad. Best lang ook wel. En zolang er geen bloed met krampen bij komt kijken kan het geen kwaad.
Hahaha die discussie! Denken sommigen nou echt dat TS een stuk vlees uit de vriezer heeft gehaald om daar haar test op te leggen?? Je ziet zo dat het stofvezels zijn (het deed me een beetje denken aan wol, wat je wel aan die pompons hebt zitten). Alweer getest? (menstruatie gevoel was ook mijn enige symptoom)
Ik denk dat ze eerst op de test heeft gepiest en em daarna op haar tong heeft gelegd om hem te fotograferen Ik zie wel wat op de tweede test, maar ook op de test waarbij het streepje aan de verkeerde kant zit, zie ik vaag op de goede plek ook een streepje staan....
Ik heb nog niet opnieuw getest omdat ik dat nog niet zo goed aandurfde, ik denk dat ik zondag opnieuw test. En nu je het zegt op de eerste test valt ook een klein beetje wat te zien. Ik ben benieuwd
Vanochtend heb ik test gewaagd. Wederom een licht lijntje. Wel beter als een lijntje te zien nu. Wat denken jullie?