Ik weet alleen dag mij nod een week/anderhalve week terug is. Maar ik heb volgens mij een late eisprong gehad
Sorry maar ik denk niet dat je zwanger bent. Met deze termijn had je echt een knaltest moeten hebben.
Helemaal mee eens. Wel gek dat je menstruatie zolang weg blijft. Maar je zag meer als 10 dagen geleden al een licht streepje en moet eerlijk zeggen,ik zie nu niks.
zou het kunnen dat je eerste testen op een eisprong hebben gereageerd en nu op hcg? gezien het aantal dagen wat er nu tussen zit... maar dan zou die nu wel iedere x moeten oplopen.. op je laatste testen zie ik wel weer een streepje, maar om te kunnen vergelijken zou ik het wel bij 1 soort testen houden
Dan nog had je inmiddels een knal test moeten hebben. Zou best kunnen dat je een verlaat ei hebt gehad.
Hcg verdubbelt elke 48-72 uur . Overmorgen zou handig zijn. Maar ik testte dus elke dag whahahah. Wel met 1 en dezelfde test, want anders ga je jezelf weer onzeker maken over de dikte van een streepje en elke test is anders.