sorrie zijn hele slechte foto's. Ga even kijken hoe ik me foto's moet uploaden die ik vanmiddag heb gemaakt.(nieuwe telefoon)
Ga morgenochtend opnieuw testen. Op beide een streep te zien maar krijg hem in het donker moeilijk op de foto
ik dacht bij de eerste foto's op beide al iets te zien maar de laatste foto's zie ik ze nog beter. Spannend hoor. Hoop dat ze snel oplopen!
Zie op beide wel wat, maa denk dat de action duidelijker is, als je hem in de houder terugplaatst Je ziet mi dus geen spoken
Had er deze maand niet op gerekend omdat iui niet doorging. Ik zit nu op dag 28 maar me eisprong was vorige week vrijdag of donderdag Dus donderdag moet ik ongesteld worden. Had 4 eitjes dus kans op meerling Beide testen zijn behoorlijk duidelijk met het oog en met middag urine getest. Morgen ochtend weer testen laat het jullie weten. (Zal je net zien vanmorgen nieuwe medicijnen gehaald omdat we een paar dagen weg gaan)
Haha hij ligt al 2 maanden in de koelkast. Wat te doen met ganal f nieuwe verpakking als ik zwanger ben? Zonde om weg te gooien.