zwangerschaptest test action

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Milou1990, Nov 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zasu

zasu Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,486
    1
    36
    Je cyclus zal waarschijnlijk even in de war zijn. Je kunt een menstruatie krijgen maar dit kan ook even duren.

Ik kreeg ook gewoon ms terwijl ik nog hcg had uiteindelijk 2 maanden geen eisprong wel aflopend hcg en gewoon mijn menstruatie.

Ik zou even bellen naar de gyn om te vragen of ze niet je bloed waarde kunnen controleren tot je hcg 0 is. Dit geeft je veel meer duidelijkheid dan continue testen. Eventueel ook nog een echo om te kijken of je echt helemaal schoon bent.

Ik wil je veel sterkte wensen!

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Ja hoor je kan vanavond gewoon een borrel doen hopelijk daalt het snel en kan je dan weer snel verder.

3. zasu

zasu Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,486
    1
    36
    Ik zou zolang je geen zekerheid heb of het rest hcg of een nieuwe zwangerschap (minder geconcentreerde urine dus lichtere test) is geen borrel nemen!

4. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    +1 maar het is natuurlijk aan jezelf, maar ik zou het zeker willen weten in jouw situatie.

5. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik heb na mijn currutage ook bijna tot aan volgende menstruatie positieve testen gehad. Maar door middel van een echo hebben wij kunnen zien dat er wel een eisprong heeft plaats gevonden

Borrel moet jezelf weten. Deze zwangerschap op een vrijdag nog gedronken en zaterdags positieve zwangerschapstest.

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    tot 6 weken vind er geen uitwisseling plaats tussen beide bloedsomlopen. Dus zo lang je nog geen duidelijkheid hebt zou je in principe een borrel kunnen doen in mijn ogen

Share This Page