Kan dit???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Duveldraakje22, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hallo allemaal!

Ik ben 13 april ongi geworden, maar het was geen gewone. Normaal heb ik altijd heel erg last van krampen, stolsels en is het i.c.m. de migraine behoorlijk heftig. Nu heb ik wel migraine gehad 2 dagen, maar de bloeding was niet helemaal normaal. Ik had alleen helderrood/rose en geen stolsels of bruinverlies.
    Ik ben nu ook al ongeveer 1,5 week ontzettend duizelig, veel misselijk en behoorlijk vaak last van zuur, ontzettend koud en vandaag kreeg ik ineens een ontzettende rode kop terwijl ik het ijskoud had.
    Is er een mogelijkheid dat ik toch zwanger zou kunnen zijn? (ja, ja ik weet het testje doen en dan heb je zekerheid;)), maar ik ben benieuwd of het vaker op deze manier voorkomt!

Liefs,
    Duveldraakje

2. Marleen84

Marleen84 Lid

3 apr 2010
    67
    0
    0
    Militair
    Amersfoort
    Het lijkt er wel op he, idd ik zou gewoon die test doen, dan weet je meer...

ik hoop het wel voor je meid!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Klinkt idd anders dan normaal.. en alles wat niet normaal is; ik zou even testen, dan weet je het zeker! Als je uit gaat van niet zwanger kan het alleen maar meevallen.. en tuurlijk is het een teleurstelling als het niet zo is.. maar onzekerheid kan je helemaal gek maken:$
    Hou ons op de hoogte meis! Heel veel succes!! xx

4. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ik denk dat ik morgen dan toch maar even een test doe en anders ga ik vrijdag toch even naar de HA, voel me echt niet lekker nu met die duizelingen en misselijkheid.

Heel erg bedankt voor de reacties!

Liefs,
    Duveldraakje

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bah meis, vervelend dat je je zo voelt.. hoop echt dat het een positieve oorzaak heeft!
    Laat je ons weten hoe de test is gegaan? Goed plan om anders naar de HA te gaan.. die kan in elk geval goed met je mee kijken.. Nogmaals; heel veel succes meis! xx

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Succes Duveldraakje. Toch maar een testje doen zou ik zeggen. Hopelijk voel je je snel beter en heb je snel duidelijkheid.

7. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    kan dit ook met ontpillen te maken hebben? Ik heb na het stoppen van de pil ook rare cyclussen gehad, anders dan ik gewend was.
    Ik hoop voor je dat je echter morgen een mooie test in je handen hebt.

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kan overtuigend JA zeggen, want zat of zit in dezelfde situaties, heb 24 uur bijelkaar over 2 dagen wat rood verlies gehad maar niet noemenswaardig, maar leek op een hele lichte ongi.....maar toch positief getest, zkh zei toch een innestelingsbloeding.
    Dacht altijd, onzin.....maar nu ervaar ik het zelf en het KAN....heb je al een testje gedaan?

9. Marleen84

Marleen84 Lid

3 apr 2010
    67
    0
    0
    Militair
    Amersfoort

Ook niets voor jou zo'n testje? :p Ik zou ook gek worden als ik jou was!

@duveldraakje. Succes en hou ons op de hoogte!! zal voor je duimen!

10. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Dank jullie wel. Ik wil morgen even een test gaan doen, denk dat het weinig uitmaakt of ik er een vanavond doe of morgen.
    Ik heb trouwens wel de eerste 2 dagen best veel gebloed, de rest viel op zich wel mee. Ok ben mezelf nu weer compleet gek aan t maken...:$
    Pfffff, ik hoop echt dat het aan een eventuele zwangerschap ligt en niet dat ik nu een of ander vreemd virus te pakken heb.

@Goofy: Had jij na die ongi ook last van witte vloed? BTW heb je al in een ander topic gefeliciteerd maar nu nog een keer GEFELICITEERD!!!!!

Liefs,
    Duveldraakje

11. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Goeie morgen!

Ik heb nog niet getest, maar wil dat eigenlijk wel straks even doen. Sinds gisterenavond voel ik allemaal plopjes in mn onderbuik, errug vreemd. Denk dat ik morgen toch echt even naar de HA ga, heb vannacht zelfs heel erg last gehad van de duizeligheid en ook enorm misselijk geweest. Constant het zuur.

Liefs,
    Duveldraakje

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bah Duveldraakje.. het wordt niet echt beter lijkt zo..
    Hoop echt dat je er snel achter bent wat het is..
    Succes meissie! en hou ons op de hoogte... KNUFFEL xx

13. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom op DD testen :D !
    Ben nieuwsgierig!

14. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ik probeer nu even niet naar de wc te gaan en niet te drinken (pffff, das moeilijk) ga nog wel een test doen voor mannetje tussen de middag komt eten. Misschien heb ik dan wel heel leuk nieuws voor hem!

Ik laat t straks ff weten!

Liefs,
    Duveldraakje

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ben heeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd!!!!

16. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nou net getest met kv 2 v 5 en negatief, wel nog steeds ontzettend duizelig, morgen dus toch maar naar de HA.
    Het kan ook eigenlijk niet denk ik. Heb 11 april nog geklust (dacht mn ei te voelen) en 13 april soort van ongi geworden. Daarvoor hebben we eigenlijk niet echt geklust aangezien ik anderhalve week ontzettende last van mn buik heb gehad. Zou toch raar zijn als ik toch wel mn ei heb gevoeld en een soort tussentijdse bloeding heb gehad. Maar goed even kijken wat de HA morgen zegt.

Liefs,
    Duveldraakje

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ben heel benieuwd meissie, in elk geval jammer dat de test weer nega aangeeft:( Hoop dat je HA je meer duidelijkheid kan geven! xx

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    kan dit niet ontpillen zijn? ik was in het begin ook duizelig.

hoop natuurlijk dat dat het niet is en dat je 2 dikke strepen te zien krijgt

19. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Jammer van de negatieve test!:(

Succes bij de HA.

Ronde 2
    32-?

20. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Wat is duizelig? Ik heb echt het idee dat ik elk moment plat kan gaan en das niet echt de bedoeling aangezien ik nog een kleine heb rondlopen. Gelukkig ligt ze nu op bed en kan ik ook even gaan liggen. Hopelijk blijft het nu op dit niveau en word t niet erger.

Liefs,
    Duveldraakje

Deel Deze Pagina