Eerste keer met ovulatie testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Brabantsmeisje, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Jullie zullen er misschien wel gek van worden maar ik heb net mijn eerste ovulatietest ooit gedaan ;) van de kruitvat 5 voor 11 euro.
    Nu is mijn gemiddelde cyclus 33 dagen dus volgens het schema zou ik ook vandaag moeten beginnen met testen jeej..
    En nu is dit het resultaat..

ik geloof dat het ook wel kan kloppen want vanmorgen spotte ik mijn eerste beetje cervixslijm, maar nu vroeg ik me af als mijn eisprong al geweest is, kan ik dan ook nog zo'n test krijgen of is het dan gewoon omo wit???

Alvast bedankt voor het antwoord!

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hi :)

dit resultaat zegt nog helemaal niets...
    zeker niet omdat het pas je eerste test is.
    ik raad je aan om voorlopig nog even door te testen, het kan net zo goed namelijk dat je ei nog komt.
    je kan namelijk de hele maand door wisselende streepjes plassen ;)
    maar een positieve test herken je uit duizenden, want dan knalt de streep er vanaf ;)
    als hij daarna weer lichter wordt kan je ervan uitgaan dat je je LH piek hebt gehad (dit zegt helaas helemaal niets over wel/geen eisprong).
    maar ik neem aan dat je ook temperatuurt gezien je diagnose?
    dan kan je aan je temperatuur zien of je ook daadwerkelijke een eisprong gehad hebt.

succes!

3. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Eens met Babyfotograaf!

Gewoon nog even doortesten, kan zelfs dat hij net voordat tie knalt, ook nog minder duidelijk is. Als tie knalt, zal je het echt zien!

4. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    @babyfotograaf, ja ik deed voorheen elke keer tempen, maar omdat ik nu een beetje onzeker ben wilde ik nu ook gebruik maken van ovulatietesten.. maar je kan dus altijd zo'n licht streepje hebben, ook als je eisprong al is geweest of zelfs als je geen eisprong hebt?

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Niet om vervelend te doen, maar de kv ovulatietesten zijn niet betrouwbaar. Sterker nog; hij gaf bij mij een ovulatie aan, terwijl ik heel geen eigroei had of een eisprong. Heb dat toen 1,5 jaar niet gehad.

Toen ik in het zkh kwam en zei een positieve ovu te hebben ging hij kijken en was er heel niks gegroeid of geknapt.

Staan helaas veel valse kv ovu testen op het forum.

Deel Deze Pagina