Dag iedereen, Kan je een zwangerschapstest pas echt doen wanneer je overtijd bent? Ik mag over 5 dagen testen maar ik ben zo nieuwsgierig! Liefs.
5 dagen voor je NOD is wel heel vroeg! Er kan nog vanalles mis gaan. Met de testen van deze site kan je al 4 dagen voor je NOD testen. Ik zou nog even geduld hebben hoor! Je kan beter pas testen op je NOD of wanneer je idd overtijd bent!
Dank voor je antwoord. Ben gewoon super zenuwachtig! Sinds 5 dagen heb ik enorme pijn in mijn borsten, zelfs als ik de trap af loop. Geduldig wacht ik af 8)
ik zou nog maar niet testen..misschien is het positief en verlies je het alsnog met je menstruatie... schijnt nogal regelmatig voor te komen
Er zijn vrouwen die al heel vroeg voor NOD positief testen. Je kunt het proberen, maar om een teleurstelling te voorkomen zou ik wachten tot je NOD.
ja ik heb al getest ook al veelste vroeg en ik had dus 3 positieve testen die steeds lichter van kleur werden dus toen kreeg ik van de verloskundige bij ons in de stad te horen dat het dan waarschijnlijk een vroege miskraam is... maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden dus nu zit ik alleen maar te twijfelen over die testen en of ik nu wel of niet zwanger ben... nou ik wou dat ik nooit zo vroeg had getest, want nu snap ik er helemaal niets meer van... voor mij nooit meer iniedergeval!
Zo hè, wat een rot situatie, streepjes! Heb je al een afspraak gemaakt met de huisarts? Of is wachten het enige wat je kunt doen? Sterkte en succes! Ik ga voor je duimen!
nee ik ga nog niet naar de huisarts ik wacht deze week nog even af.. Ik word er wel helemaal gek van ondertussen al die vage testen en nu nog steeds niet ongesteld Soms denk ik dat ik gillend gek word van al die onzekerheid... Misschien moet ik woensdag ofzo maar eens naar de huisarts gaan..
weer een test gedaan met clear blue en ik zag eerst niet todat ik de test strip eruit haalde.. er zat toch een vaag blauw streepje en nu na een uur kun je hem ook zo zien.. ik word hier toch helemaal gek van?! vanmiddag ga ik naar de huisarts..ik hoop nog steeds dat een streepje een streepje is en dat ik zwanger ben...maar ja het zal me wel niet gegund zijn om een normale vette streep te krijgen..
Na een tijdje kan je de test ook niet meer aflezen. Dan is de uitslag niet meer betrouwbaar. Je kunt ook voor een digitale zwangerschapstest kiezen, dan is de uitslag tenminste duidelijk. Als je al meerdere testen hebt gedaan met vage uitslagen en je blijft nog steeds uit, dan zou ik idd naar de HA stappen.
@ Mili ik zie dat jij ook morgen kan Testen Veel Succes Zal Voor je duimen 8) en voor me zelf natuurlijk