Zat net even te googelen naar de hoeveelheden HCG waarop de verschillende testen reageren (overigens niet gevonden) en vond toen het volgende: http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/#Uitleg4 Iek. Tikkie bizar wat ik daar lees. Zie hier de hele dag de termen HCG en Clomid voorbij komen.. dat wordt dus ook gebruikt als anabole steroiden! Nou breekt mn klomp. En al die zwangere vrouwen maar plassen in een flesje voor moeders voor moeders..... Worden die bodybuilders vast rete-vruchtbaar van
dit vind ik echt schandalig zeg. en maar zeggen dat we vrouwen helpen die moelijk zwanger raken. dit vertellen ze er niet bij
Nou dr staat ook wel dat ze meestal een synthetische vorm gebruiken, maar toch... vreeeemd verhaal Duh.
Dat wist ik al dat clomid daar gebruikt voor word. Vroeg ook al af waar m'n spierballen vandaan kwamen
Dat bericht verbaast me niet. Ik heb ook ooit gelezen dat het wordt gebruikt voor injecties die vrouwen krijgen om af te vallen. Deze worden niet vergoed, dus het is alleen voor rijke dames. Vorige keer ben ik erin getrapt, maar als ik nu weer zwanger word, doe ik niet meer mee met Moeders voor Moeders. Volgens mij komt het niet goed terecht.
Misschien ter geruststelling: Organon (farmaceuten die eigenaar zijn van Moeders voor Moeders) maakt Pregnyl van de opgevangen urine. En dus geen clomid voor zover ik weet. Wel weet ik dat sommige artsen het medicijn dat gemaakt wordt van de urine voorschrijven aan mensen die af willen vallen. Maar dat zijn echt uitzonderingen, volgens de instructrice nog niet eens 1% van het totaal geproduceerde aantal medicijnen (werkt namelijk alleen maar omdat je in combinatie daarmee maar iets van 600 kcal per dag mag nuttigen. Ja hallo, dan val ik ook wel af ). Ik blijf dus nog even vrolijk doorplassen, misschien dat er 1 flesje urine in verkeerde handen komt. Maar het overgrote deel komt wel terecht bij dames die niet zelf zwanger kunnen worden. En daar doe ik het voor
Maar het artikel dat zowel Ma2Be als ik hebben geplaatst, gaat er juist over dat Bodybuilders het gebruiken om geen krimpende zaadballen te krijgen van de steroiden die ze gebruiken om hun lichaam op te pompen. Dat vind ik veel erger. Dan geef ik het liever aan dames die af willen vallen.
@ Ma2Be, heb je al gevonden wat je zocht? Hoeveelheden HCG? Ik vond alleen maar een enquete over welke testen vrouwen wel of niet prettig vonden.
Whahahahahahahahaha Ma2Be! wat een typisch onderwerp voor jou! Ben je soms op zoek naar een verkapt excuus om NIET weeeeeeer elke dag een kan vol te hoeven piesen?!?! 8)
Ach ja, dan gaat er ook 1 van de kannen naar een man die z'n ballen wil laten krimpen. Prima. Als het middel maar ook vooral wordt gebruikt om vrouwen te helpen met zwanger worden, blijf ik gewoon doorpiesen Want waarom zou ik al die vrouwen benadelen omdat er een paar gekken zijn die het middel voor andere doeleinden gebruiken?
hier is pas volgens mij ook een soortgelijk toppic over geweest, het grootste gedeelte gaat naar vrouwen die niet zwanger kunnen worden en dat is toch waar we het voor doen, dat het ook nog ergens anders voor wordt gebruikt is dan jammer maar helaas, ik kan er niet van wakker liggen.