hi, voreg me af wat jullie doen om zwanger te worden. je hoort vaak van doe dit of doe dat, gebruik dit of gebruim dat. bepaalde rituelen misschien wel. ik ben benieuwd... Gr, claire
Ja ik heb dezelfde foliumzuur gekocht als bij de eerste. Het klinkt heel stom ,maar ik was wel gelijk na 2 maanden zwanger en hij is gezond! En dat vind ik het belangrijkste. EN gewoon veel oefenen hihi!
Foliumzuur vind ik geen bijgeloof hoor! Da's gewoon nodig voor een gezonde baby! Eerder dingen als maanstenen en vruchtbaarhiedsbeeldjes!
Oke, echt alles? Weet je het zeker, hahaha? Wij zijn in ronde 17 en hebben gelet op standjes en doen in de vruchtbare dagen een speciaal kaarsje aan, en soms zeggen we: nu gaan we even baby (en dan de naam die we dan verzinnen) maken, en ik ga na het klussen eerst 20 min stil liggen om het kostbare zaad niet kwijt te raken en , en , en ... Heeft helaas allemaal nog niet geholpen! Eef
OH JA, en ik overweeg om The Secret te gaan lezen: als je iets maar hard genoeg wil, dan kukt het vanzelf.....jaja.
ik draag een maansteen, doe aan randjesfietsen (deze keer voor het eerst) en aan SMEP (2de ronde)....meld je eind volgende week of het helpt!
Hier ook ovu-testen (deze maand even niet, maar was wel raar, is ook uit 'bijgeloof' dat ik had besloten het dan deze maand eens zonder te proberen), randjefietsen (zo af en toe, als ik er de puf voor heb ), ben deze maand gestopt met drinken (tenminste, met meer dan 1 glaasje wijn'. Normaal dronk ik voor mijn eisprong wel, hield ik er alleen na mijn eisprong rekening mee). Verder idd bepaalde standjes en ben ik echt als de dood mijn ei 'te missen'. Weet wel dat het prima is om om de dag te klussen, maar heb het idee dat ik als ik weet dat ik net voor mijn eisprong zit elke keer niet geklust een gemiste kans is....
ik heb een maansteen gedragen randjes gefietst half op me kop gehangen zeg maar na de daad. niks hielp , je moet puur geluk hebben.
Hier ook alles uit de kast gehaal hoor...tja, moet wat he. Uiteindelijk heeft niks geholpen...nou ja...het lab
Ja, we doen tegenwoordig smeppen, en zorgen ervoor dat ik onderop lig als hij klaarkomt, zodat ze niet 'weglopen'. Verder blijf ik ook nog even lekker liggen met mn kont op een kussentje, zodat ze met de zwaartekracht mee kunnen zwemmen. Maar hubbie moet er ook wat voor over hebben: de strakke boxers zijn allemaal naar de onderste plank verbannen, en hij mag voor mijn vruchtbare dagen niet meer in een kokend bad gaan zitten van me.
Nou ik geloof heel veel. Ik heb een maansteen om, en ik heb vorige maand alles gedaan wat maar kon. Met mijn benen in de lucht, om de dag geklust. Gestopt met roken enz. enz. Maar zonder geluk. Dus nu zie ik wel. Ben wel weer gestopt met roken sinds gisteren. Maar ja, dat is ook gewoon omdat het eigenlijk heel vies is! (en ik heb nu zo'n trek in een sigaret)
Ik voel mijn eisprong (ben er heel blij mee) en we klussen elke dag t/m de eisprong,met mijn kont op een kussen... Dan blijft ik liggen voor een 10 min (ook met de benen omhoog),omdat ik voel aan welke kant ik de eisprong heb ga ik op die zij liggen! En ja elke dag!T/M de eisprong!
Ow Ik denk dat ik dat maar niet doe...Wat een marteling zeg!We dragen een kindje al 9 maand,we verliezen bloed en lijden pijn...Mogen we ook nog niet eens volledig genieten van gemeenschap!OMG! (hihihi)
whahaha ik moet wel lachen om het randjesfietsen hoor. maar goed ik neem alle tips mee en waar kan ik een maansteen vinden? ik heb nu een andere hanger uit indonesie maar alles zal kunnen helpen toch?
Haha ik ben ook best bijgelovig ja, ik draag een maansteen en een knufflesteen bij me sinds deze week. Klussen elke dag tot ei in berekende vruchtbare periode, drink Aloe Vera zo nu dan, lig ook met mijn benen in de lucht na de daad en probeer verder alles zo goed mogelijk te doen...maar nog niet raak tot nu toe dus wacht nog paar dagen af anders op naar de volgende ronde...