Mijn cyclus is vrij regelmatig en afgelopen zondag had ik ongesteld moeten worden. Eisprong deze ronde is heel duidelijk geweest, dus dat ik misschien een uitschieter heb met een langere cyclus vind ik moeilijk te geloven. Nu heb ik zondag en vanmorgen getest met de kruidvat 2v5 testen, maar beide keren negatief Ik snap er even niet zoveel meer van Vandaag denk ik maar een nieuwe test halen voor later van de week, maar wel een ander merk dit keer. Welke zouden jullie gebruiken?
Hoe ben je zeker van je eisprong? De kv 2v5 testen zijn gewoon goed dus ik zou deze weer halen voor later in de week.
Precies op de dag dat ik m'n eisprong zou moeten hebben, heb ik heel licht ovulatie bloeding gehad plus de gebruikelijke pijntjes die ik altijd met m'n eisprong heb.
En hoe lang geleden was dat? Heb je de avond voor de bloeding sex gehad? Was het rood of bruin? En je zegt: op het moment dat je eisprong moest komen had je die bloeding. Is dat moment vooraf berekend door een app? Pijntjes wijzen bijna altijd op de groeispurt van het ei en niet de eisprong zelf. Die volgt dan vaak een paar dagen later pas.
Ja klopt, ik weet dat die pijntjes voor tijd zijn. Maar als dat over is, zou het gesprongen moeten zijn. Rond die tijd van de bloeding wel geklust, weet zo alleen niet meer of dat er nou voor of na was. Het was heel licht roze en echt verwaarloosbaar hoeveel het was. Dat was zondag twee weken geleden allemaal.
Nee dat klopt niet dat je ei is gesprongen zodra de pijntjes over zijn. Van je eisprong zelf voel je namelijk bijna nooit iets. Vaak springt een ei een paar dagen na het verdwijnen van de pijntjes, wanneer de pijntjes dus al weg zijn. Ik denk dus echt dat jouw eisprong later is geweest en je dus wel een langere cyclus hebt deze ronde.