Heel licht streepje op zwangerschapstest na afleestijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nan123, 21 jan 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nan123

Nan123 Nieuw lid

21 jan 2025
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum.. 2 maanden geleden ben ik gestopt met de pil en zijn we aan het proberen. Vanochtend heb ik een vroege test van clearblue gedaan. Eerst zag ik geen streepje, maar toen ik een uurtje later naar beneden ging zag ik toch opeens een heel licht streepje. Dit was dus alleen wel na de afleestijd want dat moest eigenlijk binnen 10 min. Heeft iemand dit wel eens gehad en dat ze uiteindelijk toch zwanger bleek?
    Ik ga dit weekend sowieso nog een keer testen want dan zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden.

Verder heb ik wel een aantal symptomen gehad zoals buikkrampen, maagzuur en een paar keer een druppel bloed (innestelingsbloeding?). Maar ik weet ook niet zeker of ik mezelf dit gewoon verbeeld .

2. Nan123

Nan123 Nieuw lid

21 jan 2025
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hier nog een foto, maar krijg het helaas niet heel goed op de foto

Bijgevoegde bestanden:

3. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.799
    8.469
    113
    Vrouw
    Ik zie wat je bedoelt maar helemaal bij blauwe inkt testen zou ik hier geen waarde aan hechten. Die staan er om bekend om valse lijntjes te geven en al helemaal zo'n tijd na afleestijd.

Deel Deze Pagina