Kan dit vals positief zijn?????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gezellige Taart, 3 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Help, ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met zwanger worden. Maar omdat mijn cyclus altijd stipt is geweest hebben we een week na (wat ik dacht eisprong) het 3 keer gezellig gehad zonder bescherming. Nu ben ik naar mijn weten al 4 dagen overtijd. En omdat dit nooit gebeurt bij mij dacht ik toch maar eens een goedkope test te doen (action). Tot mijn verbazing en schrik stond er dit binnen 5 min. Naar mijn mening is dit positief.
    Iemand hier ervaring mee, kunnen dit ook vals positief zijn?

Als het wel zo is, dan is het zo. Neemt niet weg dat het een beetje een schok is.

Gr.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,3 KB
      Weergaven:
      43
  2. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Hij ziet er wel mooi roze uit t streepje...
    Ik denk dat het een echt posi test is om eerlijk te zijn....
    De shock snap ik wel :)
    Maar daarom niet minder gefeliciteerd natuurlijk!

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Deze ziet er idd positief uit,
    snap best dat het een shock is

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zie wel wat. Benieuwd naar je volgende test.

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Nee hoor niet vals , zo was de eerste van mij ook! Ondanks de schok toch gefeliciteerd 😀

6. Gezellige Taart

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor het mee kijken. Toch lees ik dat action ook soms vals positief kan geven. Is dat dat nog lichter als die van mij?
    Jemig ben nu echt een beetje bang. Heb er al 3 en heb dinsdag te horen gekregen dat ik een flinke diastase heb in mijn recht buikspieren. Hij ziet er nu opgedroogd nog donkerder uit! OW jee wat nu....zucht

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,7 KB
      Weergaven:
      38
  7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh die is wel echt roze.

Gefeliciteerd. Al is de shock natuurlijk ff groot.

8. RUBY

RUBY Lid

3 aug 2010
    42
    0
    0
    Planner/personeelszaken
    Den Helder
    de test van net maar nu opgedroogd...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,6 KB
      Weergaven:
      43
  9. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

De streepjes op de eerste 2 testen was duidelijk. Die van de laatste vind ik iets minder zichtbaar, maar kan best dat die test meer HcG nodig heeft.

Toch gefeliciteerd, ook al is het een schok!

Maar hoe is het met die diastase? Kan je dan wel zwanger zijn? ivm de spieren.. ?

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd,ik zie de streep duidelijk!

11. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind de streep te duidelijk voor vals positief! Gefeliciteerd!

12. Gezellige Taart

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm die laatste test geplaatst door RUBY is niet van mij. De eerste 2 wel.
    Tja of dat kan met een diastase weet ik echt niet. Ik durf het nu nog niet eens tegen mijn man te zeggen. Ik ben helemaal van de kaart af. Dacht echt 100% mijn eisprong gevoeld te hebben... dus ja een hele week erna kon geen kwaad meer dacht ik. Ik moet dit echt even laten bezinken. Ben overdondert. Ik heb er net weer 1 gedaan, staat weer een lichte streep. Ik doe er morgenvroeg weer 1, maar heb er een hard hoofd in.

13. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Misschien morgen een kv2v5 test doen?? Maar lijkt mij wel positief..

14. Amare

Amare Niet meer actief

Ik zie een roze streep.

15. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ik zie ook duidelijk een streep. Als ik me niet vergis is je eisprong dan later geweest en zit je nu ook nog voor NOD. Ben benieuwd naar je volgende testen. Succes voor het gesprek met je man en toch maar zachtjes gefeliciteerd!

16. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat je in shock bent!
    Hij lijkt mij toch echt positief!

17. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Thtja als je onveilig seks hebt .....kan je zwanger raken;)

18. Gezellige Taart

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat snap ik ook wel! Alleen zoals ik eerder zei was ik er 100% van overtuigd dat mijn eisprong zoals gewoonlijk 2 weken na mijn eerste menstruatiedag was. Heb op die dag ook zoals gewoonlijk buikkramp gehad. Ik dacht met een hele week daarna dat ik wel veilig zat. Blijkbaar niet. Vind het alleen jammer dat jij mij dat nu zo kinderachtig moet zeggen hier.

19. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    maar juist na de eisprong ben je toch vruchtbaar? en niet ervoor... tenminste ik heb ook al 4 jaar via mijn eisprong gemeenschap en niet zwanger geworden. Ik plan het ervóór haha.

Nu heb ik een maand of 3 terug de pil gebruikt ivm lange menstruatie daar had ik genoeg van, door bijwerking (de reden waarom ik t niet gebruikte) na 6 dagen gestopt. En nu ben ik dus zwanger omdat ik blijkbaar een bloeding als menstruatie gezien heb en mijn telling dus niet klopte :/

Was voor mij ook een shock ben het nog niet helemaal te boven mijn man al helemaal niet..

sterkte

20. Gezellige Taart

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mikos,

Je bent het meest vruchtbaar een paar dagen voor je eisprong. Je eicel leeft ongeveer 12 tot 24 uur. Een week erna zou normaal niet zo'n probleem zijn. Ik heb mijn eisprong blijkbaar helemaal verkeerd gehad :(. Uiteindelijk is het ook onze eigen fout geweest! Er gaat zoveel in mij om nu.....pfff 4 kinderen was echt niet de bedoeling. Er zullen er hier genoeg zijn die daar anders over denken, maar ik zeg gewoon eerlijk wat ik denk. Het neemt wel veel met zich mee. Misschien is het toch niks. Ik wacht het morgenvroeg even af.

Deel Deze Pagina