Standaard ongi klachten en toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sannie80, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie80

sannie80 Lid

23 jan 2008
    44
    0
    0
    Brabant
    Hadden jullie een aantal dagen voor je NOD ook de "standaard" ongi klachten?

Ik heb sterk het gevoel dat ik zwanger ben (af en toe misselijk, gespannen buik, al een aantal weken een vreemd gevoel in mijn onderbuik enz.), maar ik heb nu ook mijn standaard klachten.
    Ik word gek van die onzekerheid. Gister al stiekem een test gedaan, maar die was negatief. Toch maar even wachten tot donderdag en dan weer testen.

Ben benieuwd of jullie dit ook hebben gehad.

2. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ik had ook gewoon ongi-krampen met heel klein beetje bloedverlies, maar de menstruatie kwam maar niet op gang.
    Dus heb toen ook een testje gedaan, en idd zwanger.

Spannend voor je hej ;)
    Suc6 met testen :)

3. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Hoi,

Waarschijnlijk hebben wij op de zelfde dag onze nod. 7 febr. Ook ik heb last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Soms lijkt het net of er aan getrokken wordt. En inderdaad dat gevoel van ongesteld worden. Verder heb ik nergens last van, geen gevoelige borsten, niet misselijk. Wel heb ik behoorlijk veel last van mn humeur. Normaal gesproken zou ik nu ook een beetje (sorry) bruine afscheiding moeten hebben ivm het ongi worden donderdag maar dat is er ook niet. Heb jij verder nog ergens last van.

Spannend hoor nog 2 dagen wachten

sandy

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Je hebt al een paar weken buikpijn? Want je bent nu op dag 27 van je cyclus dus je bent hoogstens 13 dagen gelden bevrucht...

Ik had zelf op de dag dat ik ongesteld had moeten worden ongelooooooflijke buikpijn, net als menstuatiepijn.

Rond de innesteldag (dag 21) ben ik zelfs ziek naar huis gegaan voor 2 dagen, was ZO beroerd...

Ik heb trouwens pas een week na mijn NOD (dus dag 34 ongeveer) positief getest!

Succes...

5. sannie80

sannie80 Lid

23 jan 2008
    44
    0
    0
    Brabant
    Ik heb allerlei vreemde vage klachten, die ik niet kan plaatsen. Ik heb er ook niet echt last van, maar ik vraag me wel af of het wat zou kunnen betekenen. Ik hoop maar niet dat m'n lichaam me voor de gek houdt, dat zou wel een teleurstelling zijn.
    Een aantal weken is inderdaad wat overdreven maar toch al wel anderhalve week. In het begin iets erger als de laatste paar dagen.

Ik heb met name de klachten die ik hierboven omschreven heb. Een aantal andere klachten die ik heb zouden ook door een andere oorzaak ontstaan kunnen zijn. Zo ben ik sneller moe, maar dat zou ook door de verbouwing bij ons thuis kunnen komen. Licht pijnlijke borsten en last van m'n humeur, maar dat zijn klachten die standaard zijn vlak voor mijn menstruatie. Ik ben ook wat sneller afgeleid en merk dat ik dingen vergeet, maar dat zal wel door het idee zijn dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn.

Spannend allemaal. Sandy, hou je ons op de hoogte? Ik ben benieuwd!

6. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Hier nog eentje met NOD op de zevende....
    De eerste zwangerschapssymptomen lijken heel sterk op ongi worden: pijnlijke borsten, kramp in je buik etc. Het gevoel ongesteld moeten worden hou je de eerste weken van een zwangerschap ook nog en da's heel irritant!

Succes met testen!

7. sandra1975

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Noord holland
    hoi,
    wat een toeval, ook ik heb nu last van ongi pijnen en mijn nod ligt rond de 11 februari.
    dus ik zit ook aldoor al van wat zal het nu zijn. zo rond de tijd van mijn eisprong die eigenlijk tot maandag 28 ste feb zou duren voelde ik ook dat het ei er aan kwam.
    de twee dagen erna heb ik bijna krom gelegen van de onder buikpijn, dit voelde een beetje pijnlijk maar meer een enorm drukkend gevoel. we hebben die maandag ook geklust en sinds dien alleen maar vage rare onderbuiken.
    nu ik dit gevoel heb is het weer zoals ik mijn menstruatie pijn zou
    hebben, en dan voel je je weer ff rot, van zou mijn ongi er aan komen.

en lastminutemama ik heb de pillen van de etos ook gehaald, misschien is dat het wel.
    veel succes de 7de en ik duim voor jullie, als het wel zo is dan heb ik ook goede hoop. ;)

groetjes sandra

8. roosje1981

2 feb 2008
    7
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb ook 7 februari mijn NOD. Had allerlei symptomen waardoor ik echt begon te denken dat ik zwanger ben: zere borsten, moe, veel puistjes, duizelig, meer witgelige afscheiding dan normaal. Maar sinds gisteren heb ik wat bruinige afscheiding, dat krijg ik normaal altijd 1 of twee dagen voordat ik ongesteld moet worden. Maar ik vind het zo vreemd, als die symptomen geven me het idee dat ik zwanger ben, maar dan toch dat (licht)bruine bloedverlies. Heeft iemand hier ervaring mee (die toen toch zwanger was)?

Liefs Roos

9. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    @Sandra: die inmiddels beroemde pillen stimuleren je eisprong en dat heb ik de laatste keer ook echt gemerkt: twee dagen behoorlijke krampen gehad en een ovulatiebloeding....dacht zelf even dat er twee of meer eieren sprongen zo voelde het :) :)

@Roosje1981: zelf geen ervaring met bruinverlies maar wel vaak gelezen dat het aan het begin van de zwangerschap voorkomt....Maak je dus nog maar geen zorgen!

10. sandra1975

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Noord holland
    Hoi allemaal,
    Laten we hopen op een goede afloop.

We horen het volgende week wel.
    Leuk valentijns kado trouwens.
    Ik heb de goedkopen kruidvat testers in huis, dus die eerst en als het positief is dan wil ik een claer blue halen waarop staat zwanger/niet zwanger en die dan als valentijns kado aan mijn man geven.
    Dus duimen maar :D :D :D

Groetjes sandra

11. sannie80

sannie80 Lid

23 jan 2008
    44
    0
    0
    Brabant
    Dat was mijn idee ook! Nu maar hopen dat we ook echt zwanger zijn! Succes met testen!

Ik wacht nog even een paar dagen. Heb al twee keer een negatieve test gehad (heb niet zoveel geduld :( ), en dat wil ik liever niet nog een keer!

12. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Hoi dames
    Ik ben mn nod al voorbij, en heb al vier dagen ongikrampen maar test was negatief.

Ik hoop dat julli posi testen!

13. roosje1981

2 feb 2008
    7
    0
    0
    Ik heb vandaag m'n NOD, maar nog geen spoortje bloed te zien ... De bruinige afscheiding is ook weg. De pijn in mijn borsten is wel minder geworden dus ik ben bang dat ik vandaag of morgen nog gewoon ongesteld ga worden, maar hoe langer het wegblijft hoe meer ik het stiekem hoop dat ik misschien toch zwanger ben ... Als ik morgenavond nog niet ongi ben, ga ik testen.

X Roos

14. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    ik zit ook met spanning te wachten
    begrijp mijn eigen lichaam niet meer
    mijn hormonen zijn de weg kwijt
    mijn darmen zijn op de hobbel
    heel veel witverlies
    ik heb getest nog geen dag overtijd die was negatief
    dus we wachte het maar weer af

15. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Mijn NOD ligt ook rond de 11e. Ook de standaar ongi klachten vanaf vrijdag tot gisteren beurse tepels de hele dag door. Vandaag niks meer, weer een rare gevoel in mijn buik. Zo'n ongi gevoel. Dus maar even afwachten tot volgende week.

De rest van de ladies, suc6 met het testen!

16. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Is hier nog nieuws?

17. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Hallo dames,

Heb nu ook gewoon ongi krampen en het gevoel dat ik gewoon ongi word maar hopen natuurlijk dat dat niet zo is. Ik zie hier veel meiden die ook bijna moeten testen hopelijk ook postitief voor jullie.

Succes allemaal.....

XxX Tessa..

18. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Sanni, al getest?

19. roosje1981

2 feb 2008
    7
    0
    0
    Hoi,

Ben nog steeds niet ongi ... Maar durf bijna niet te hopen dat ik zwanger ben, ik hou mezelf maar voor dat ik vast morgenochtend ongi ben. Durf gewoon niet te testen omdat ik denk dat hij toch negatief is. Ik wacht gewoon nog even af tot morgen en dan kijk ik wel verder, misschien dat ik dan wel durf te testen.

X Roos

20. roosje1981

2 feb 2008
    7
    0
    0
    Hoi dames,

Nou ik heb vanmorgen getest en ben hartstikke zwanger! Joepie! Binnen een minuut zij de digitale clearblue test: zwanger. Ik ga er nu lekker van genieten!

X Roos

Deel Deze Pagina