Branderig, stekend gevoel onder borst

Discussie in 'Gezondheid' gestart door RoAn1981, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ik heb sinds een dikke week last van een wat branderig, stekend gevoel onder mijn linkerborst, zo een beetje rond mijn ribben. Eerst dacht ik: zal wel een ledemaat zijn van de baby ofzo, maar een porretje geven helpt niet en ik heb er vooral last van als ik zit. Niet zozeer als ik loop of lig. Het is niet echt dat ik keiveel pijn heb, maar het is wel vervelend.
    Moet ik dit melden bij de verloskundige? Ik had iets gelezen over het HELPP-syndroom waar ze het hebben over het gevoel dat je een band om je buik hebt zitten ofzo, dat is dit toch niet? Maak me toch een beetje zorgen. Vorige week maandag op controle is mijn urine nog getest en daar was niets bijzonders in te zien.

2. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Klinkt meer als maagzuur! Je beschrijft ook de plek van je maag! Probeer wat vla te eten als je er last van hebt.
    Succes.

3. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ik ken het gevoel, maar weet niet wat het is.Het is in ieder geval geen maagzuur. Daar heb ik erg veel last van en voelt heel anders

4. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Heb de vlos gebeld en die zei dat het waarschijnlijk toch een soort van geirriteerde maagwand is, vanwege wellicht een druk die de baby erop uitoefent. Ik voel haar wel, dus ik maak me verder maar geen zorgen. Tis alleen een beetje irritant als ik zit :(

5. happyrammetje

6 okt 2012
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Die pijn heb ik ook. Vk zegt dat t komt omdat er idd druk op staat door de baby en organen. Ik heb t vooral in de avond na het eten! Helaas nix aan te doen. Maar niet iets om je zorgen om te maken!

Deel Deze Pagina