wederom nog niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ramoontje, 4 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hoi allemaal,

    Deze maand is het wederom zo: volgens mij cyclus had ik vorig weekend mijn :evil: :evil: 's moeten krijgen..... dus de spanning stijgt, dat snappen jullie.

    Nu heb ik wel een vraagje. Deze week heb ik een paar maal ontzettende "pijn/kramp" in de buik gehad, na het vrijen...... Is er iemand die dit herkent? Zou het dan toch een teken zijn?
    Mijn vriend zei gister ook nog: "het lijkt wel of ik ergens tegen aan zit en of de deur op slot zit".....

    Sorry voor de details, maar 'k ben zeer benieuwd of er iemand is die dit herkent en hoop natuurlijk op positieve berichten.

    Groetjes,
    Ramona
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik heb daar echt geen flauw idee van, maar heb je deze keer al een test gedaan dan?

    Zo niet dan zou ik als ik jou was er eens een testje tegenaan gooien.

    Ben benieuwd!

    Groetjes
     
  3. milou

    milou Niet meer actief

    ik klus niet meer vanaf 4-5 dagen na de eisprong tot de :evil: . heb nu in die periode ook al een paar keer ontzettende krampen in de baarmoeder gehad, echt niet fijn.
     
  4. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Ramoontje,
    Ik herken dit wat je schrijft, maar zoals je ziet ben ik nu ook 7 dagen over tijd. :)
    Dus wie weet! ;)
    Laten we het maar hopen he???
    Nenske
     
  5. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hoi Nenske,

    Dat jij dat het herkent......Hoe is het bij jou? Heb jij al getest?

    Gezien de negatieve test van de vorige keer (na bijna 10 dagen overtijd) en een vermoedelijke (door de huisarts bevestigde) miskraam daarna, durf ik nu niet zo goed..... :( Ik heb me voorgenomen om dan komend weekend er maar een test tegenaan te wagen, dan zou ik zo'n 14 dagen over tijd zijn....

    We wachten met smart! Ik zal in ieder geval voor je duimen!! ;) ;)

    Groetjes,
    Ramona
     

Deel Deze Pagina