zwangerstreep verdwijnt opeens!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door brucebibi, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brucebibi

    brucebibi Actief lid

    14 nov 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik ga zo mijn foto vd test in mijn album zetten. Heb net getest met etostest, kwam tweede streepje tevoorschjjn. Wij blij. Echt opeens verdwijnt ie! Willen jullie de foto bekijken en mij advies geven? Wat moet ik hiervan denken...maakt me superonzeker. Duidelijk tweede lichte streep die opeens verdwijnt? Ben ik nou zwanger of niet? Kijk maar even naar mijn foto. Thanks en hoop op veel goede hoopvolle reacties. Ben als de doods dat ik niet zwanger ben.
     
  2. Jane1981

    Jane1981 VIP lid

    21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Laat me raden, etos eigen merk, met blauw streepje?
     
  3. daphnev85

    daphnev85 Niet meer actief

    Sorry meid, ik zie geen tweede streep, op geen van beide foto's. Ik zie allen maar een vlek op de eerste.
     
  4. september08

    september08 Fanatiek lid

    20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Nee geen streep.
    Het is geen vlek die je moet zien, maar echt een streep.
    De 2e is echt geen foto, kunnen we niets mee.
     
  5. brucebibi

    brucebibi Actief lid

    14 nov 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben niet zo handig. Mijn test staat in album "streep moeilijk te zien" en de foto van de test heet "zwanger streep verdwijnt". Hoop dat jullie me kunnen helpen. Doordat ie nu weg is geloof ik niet dat ik zwanger ben....maar wel even heel blij geweest toen ik dat streepje zag!
     
  6. brucebibi

    brucebibi Actief lid

    14 nov 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Etos eigen merk. Roze streepje
     
  7. brucebibi

    brucebibi Actief lid

    14 nov 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL

    Het gaat hier om 1 foto "zwanger streep verdwijnt". Het lijkt een vlek op de foto maarcman en ik en een vriendin via WhatsApp czagen duidelijk streep.
     
  8. Meiske80

    Meiske80 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    3.319
    6
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik zie ook meer n vlek dan een streep... :| sorry
     
  9. Jane1981

    Jane1981 VIP lid

    21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Sorry echt geen streep maar een vlek.
    Zie de foto in negatief:
     
  10. Doortje81

    Doortje81 Fanatiek lid

    20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Nou, in het negatief lijk ik dan wel weer een streepje door de vlek heen te zien ;). Ik zou morgen ochtend nog een testje doen ;). Succes!
     
  11. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zou een nieuwe test doen,deze is ongeldig.
     
  12. brucebibi

    brucebibi Actief lid

    14 nov 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik hierop inzoom zie ik nog steeds de streep hoor. Inderdaad wat vlekkerig maar dat was wat urine wat je erom heen ziet. In het echt zagen man en ik overduidelijk eensstreep ondanks de vlek. Of had de negatief er dan anders uit moeten zieb?
     
  13. Jane1981

    Jane1981 VIP lid

    21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Die vlek betekend dat de test niet (goed) doorgelopen is.
    Helaas gebeurd dat vaker bij testen.
    Ik zou even opnieuw testen en dan met die van kv 2v5 die rustig laten liggen en afwachten, niet steeds oppakken om te kijken.
     
  14. cizmo

    cizmo Fanatiek lid

    26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik zie ook een vlek met daarin een streep op de foto in negatief. Heb je niet nog een test liggen?
     
  15. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Die vlek kun je misschien laten verdwijnen door wat druppels water in het druppelvak te doen. Doe dat eens?
    Een zwangerschapsstreep hoort dan namelijk te blijven staan.

    Zie dan graag een nieuwe foto na het schoonspoelen met water.

    En als je zulke vreemde vlekkentestjes blijft houden, koop dan eens een CB Digitaal. Geen gedoe met vlekkerige streepjes, maar gelijk zwanger of niet zwanger.
     
  16. brucebibi

    brucebibi Actief lid

    14 nov 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn testen zijn op helaas. Heb besteld bij test123 en verwacht ze morgen.
     
  17. brucebibi

    brucebibi Actief lid

    14 nov 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat gaat helaas niet want dat is nou net mijn probleem. Dat de streep ineens weg was.
    Wat een gedoe die testjes haha
     
  18. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Als de streep ineens weg was, dan denk ik dat hij negatief is..
    Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je weer test want ik zie op de negatieve foto wel een soort streepje
     
  19. brucebibi

    brucebibi Actief lid

    14 nov 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij ook heeel benieuwd! Maar op nieuwe testen aan het wachten. Spannend he? In hrt echt was het zl duidelijk een streep. Ja met wat vlekkerig erom heen maar toch echt een streep erin. Evendik als de c streep. En is het niet zo dat als ir negatief is je dan niks ziet wanneer je m in negatief omzet? Heb dit gister met een test gedaan maar zag toen bij de controle duidelijk oplichten en verder pikkedonker. En hier zie je toch ook oplichten bij de t streep? Dat snap ik niet helemaal. Hoe kan dat dan?
     
  20. brucebibi

    brucebibi Actief lid

    14 nov 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb in mijn album de foto van de test gedaan die ik gister in negatief heb omgezet. Zozie je duidelijk een verschil met de foto in dit topic. Denk zelf dat als de test negatief is je ook niets ziet wanneer je hem omzet. Op de test van vandaag met de vlek licht er duidelijk een streep op als je goed kijkt. Hoe denken jullie hierover?
     

Deel Deze Pagina