zwangerstreep verdwijnt opeens!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door brucebibi, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Hier ook wel eens gehad. Meteen bij het doorlopen van de urine een duidelijke streep. Helaas verdween hij ook snel daarna weer. Ik was niet zwanger. Dus ik denk dat je de test als negatief moet beschouwen.
     
  2. brucebibi

    brucebibi Actief lid

    14 nov 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals jullie zien aan het tijdstip houdt het me wakker. Hie kan een streep nou zomaar verdwijnen? Ben nu naar beneden gegaan en de test nog eens bekeken. Raar maar waar zie ik toch weer een streep. Wel lichter dan eerste keer maar lichtroze streep. Wat moet ik hier nou mee? Hij is erg lastig op de foto te krijgen helaas. Maakt me zo onzeker dit. Kan er niet van slapen. Bang...
     
  3. Bubble27

    Bubble27 Lid

    19 aug 2013
    80
    0
    0
    Friesland
    Morgen gewoon een nieuwe test wagen! Op de foto in negatief lijk ik een streepje te zien, maar op de gewone foto's helaas alleen een vlek.
     
  4. brucebibi

    brucebibi Actief lid

    14 nov 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik heb wat nieuwe foto's gemaakt. Ze staan in mijn album. Graag jullie advies want het streelje is terug en is heel lichtroze. Vreemd he?
     
  5. Jummymummy

    Jummymummy Bekend lid

    2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik wat speel met de felheid van mijn beeldscherm dan zie ik ook een streepje. Maar wel erg licht. Op hoeveel dagen DPO zit je ook al weer?
    Morgen een testje doen! Dan weet je het vast zeker. En anders nog 2 dagen wachten zodat t HCG kan stijgen.
     
  6. brucebibi

    brucebibi Actief lid

    14 nov 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit op 12 dpo. Ja je ziet ook een streep? Spannend! Raar datvie eerst verschijnt verdwijnt en weer verschijnt he? Maar heb ff gegoogeld en het schijnt meer voor te komen en die vrouwen waren wel degelijk zwanger! Overmorgen maar testen? Mag ik hool hebben? Streep is een streep wordt gezegx..
     
  7. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Hoop hebben is altijd goed :).

    Maar streep is streep geldt alleen als het geen twijfelstreep is zoals die van jou, sorry. Je zit nu steeds naar een test te staren die je gisteren al hebt gedaan. Dit kan nu dus ook een indroogstreep zijn.

    Even een nieuwe test doen, binnen de tijd aflezen en ook binnen de tijd een foto maken.

    En anders als er nog zo'n twijfelstreep staat, een digitale doen.
     
  8. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik denk dat je jezelf gek aan het maken bent. ;) Heb je vanochtend nog getest dan?
     
  9. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Waarom niet vandaag opnieuw testen..
    Ik reken je test als niet geldig.
     
  10. R85

    R85 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Sorry maar moet echt beetje lachen, want begrijp echt wel dat je graag zwanger wilt zijn en natuurlijk ook zo snel mogelijk.
    Maar eerst aan de slag met een zaklamp om een streepje te kunnen zien en nu hoop houden op een vlek wat dan een streepje moet zijn?
    Lieverd, test overmorgen nog een keer desnoods een cb digitaal maar dan hoef je niet met de zaklamp in de weer of je rotstaren op een vlek
     
  11. poco

    poco Lid

    15 mei 2013
    74
    0
    6
    NULL
    Beilen

    ach herkenbaar hoor, denk dat er meer gekke dingen gebeuren dan je denkt.
     
  12. Appeltjes

    Appeltjes Fanatiek lid

    2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Ik wil niet lullig doen ,maar gezien je andere onderwerpen de afgelopen 2 maand over tuurstreepjes ,denk ik echt dat je dingen ziet die er niet zijn.
    Probeer je niet blind te staren op testen en met zaklampen etc in de weer te gaan , zo maak je het jezelf zo moeilijk. Wacht de nieuwe testen af en hopelijk staat er dan een dikke knalstreep.
     

Deel Deze Pagina