Ik wil een lijstje maken met dingen om af te ronden voordat de baby komt Ik heb het dan niet over slapen serie kijken of boeken lezen Ideeën om met de oudste te doen heb ik ook zat Het gaat meer om de regelzaken Ik heb nu: Ziekenhuis tas klaar maken Kleertjes wassen Evenkoppen schrijven Maar is er nog iets wat ik vergeet? Babykamer staat klaar Alle spulletjes in huis Wat moet ik nog meer echt op tijd regelen?
Uhm niet zo heel veel denk ik. Als je een easybase in de auto wilt kan je die er ook wel vast in gaan zetten. Telefoonnummer kraamzorg klaar leggen. Ik had een paar dingen die ik moest regelen als ze geboren was. -bijschrijven op zorgverzekering -bijschrijven op uitvaartverzekering Verder lekker relaxen en genieten van het mooie weer wat eraan komt
elke dag wat doen is mijn tip het wat echt moet eerst dan kan je ook een dag niets als je niet goed te pas bent. ik doe elke dag wat van de was tot stofzuigen tot een kopje koffie bij vriendin schoonouders of op een terrasje. dat breekt echt de dag en bevalt mij heel goed ook ga ik 2 keer zwemmen in de week en dat is echt een aanrader.
Zorgen dat je huis gewoon netjes is voor de kraamverzorgster (die alles gaat zien in je huis... blugh) en visite die gaat komen, maar misschien ben je wel een heel opgeruimd type. Dus ik pak nu alles aan: rommellaadjes die ik normaal oversla, voorraadkast, kledingkasten, badkamer extra goed bijhouden en de was/strijk goed bijhouden om de paar dagen ofzo. En natuurlijk relaxen: wat mij nog niet zo goed lukt ... hahaha!
Je kraampakket uitpakken, bescherm-matrasje op je bed. Misschien een voorraadje kraamverband klaarleggen. Een aantal maaltijden koken en invriezen voor straks..! Kijken of je schoonmaakspullem voor de kraamverzorgende straks op voorraad zijn die ze nodig heeft voor badkamer en toilet..
Maaltijden in de vriezer voor de kraamweek. Hoef je je in ieder geval niet druk te maken over koken...
Traktatie regelen of bedenken voor de oudste voor als de kleine is geboren Cadeautje kopen voor de oudste wat hij/zij krijgt van het nieuwe broertje of zusje (goed tegen jaloezie)
Perfecte timing dit topic! Ik zat ook al n lijstje te maken Dacht zelf ook versiering te halen voor als ze geboren is en adressen compleet krijgen en nakijken of t nig klopt
Je bed op klossen en misschien een douchekrukje regelen bij de thuiszorgwinkel. Ik heb het niet nodig gehad, maar kreeg het als tip van de kraamzorg. Niet iedereen is even mobiel na de bevalling en dan kan zittend douchen een uitkomst zijn.