gek gevoel

Discussion in 'Zwanger worden' started by joyce1, Mar 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce1

joyce1 Lid

Feb 10, 2009
    96
    0
    0
    Hallo meiden.

Ik heb afgelopen week mijn eisprong gehad en heb nu een raar gevoel in mijn onderbuik. Ben echt niet erg meer met zwanger worden bezig. Heb t wonder boven wonder wat los kunnen laten maar dit voeld gek: T is net of er iets in mijn buik zit, opstaan voelt vervelend benen optrekken voelt ook niet echt lekker en met lopen voel ik het ook. Ik kan t niet duidelijker uitleggen als: dat er iets in mijn buik zit. Mijn buik voeld heel zwaar! T is geen buikpijn maar meer een zeurerig gevoel. Voor de mensen die al eens zwanger zijn geweest. T voeld alsof je hoog zwanger bent en je gewoon niet alle bewegingen kunt maken omdat de baby in de weg zit. Ook mijn buik is enorm opgezet. Kent iemand dit vreemde verschijnsel? :rolleyes:

2. Rozijntje

Rozijntje Actief lid

Mar 16, 2009
    125
    0
    0
    Zwolle
    Het klinkt eerder een beetje griezelig moet ik zeggen. :(
    Toen ik zwanger was voelde ik ook "iets" zitten maar dat was nietzo heel snel als wat jij nu hebt.
    Wel zo rond me NOD dus misschien heb jij het iets extremer, of een innesteling?

Nou ik hoop het voor je!

3. joyce1

joyce1 Lid

Feb 10, 2009
    96
    0
    0
    bedankt voor je antwoord! t is n heel raar gevoel. Ik kan me niet herinneren dat ik dat bij mijn vorige zwangerschap heb gevoeld. Voelde toen trouwens uberhaupt niets! T is ook moeilijk uit te leggen, maar hoop idd dat t iets met n innesteling oid te maken heeft...

4. Rozijntje

Rozijntje Actief lid

Mar 16, 2009
    125
    0
    0
    Zwolle
    Hoeveel dagen geleden was je eisprong precies?
    Want je moet het rekenen tussen de 5 en 9 dagen tot er een innestelling plaats vind. Maarja er zijn zoizo altijd uitzonderingen natuurlijk zoizo.
    En elke zwangerschap brengt andere klachtjes met zich mee dus dat zegt op zich niks dat je het je vorige zwangerschap niet had.

Wel erg spannend allemaal voor je zeg!
    Maar ik moet wel zeggen dat elke maand zoizo anders is voor mij per cyclus en hoe me lichaam erop reageerd en wat ik voel.

Groetjes

5. joyce1

joyce1 Lid

Feb 10, 2009
    96
    0
    0
    oh ik reken helemaal nergens op. Ik denk dat mijn eisprong nog maar n dag of 3 is geleden. Ik weet t niet helemaal precies omdat ik me voor had genomen om deze maand helemaal niets te berekenen of te testen maar t gewoon maar ns te laten gebeuren komende maanden. Ik heb me t afgelopen half jaar vreselijk bezig gehouden met zwanger worden en dat heeft niets geholpen dus ik werd er een beetje moe van om steeds weer die grote teleurstelling te moeten meemaken als ik weer ongesteld wordt. Ik weet nu dat die teleurstelling de komende maand minder zal zijn als t geen zwangerschap is. ik heb op de een of andere manier een knop om kunnen zetten. Als ik nog niet zwanger ben dan komt dat nog wel en tot de tijd heb ik gewoon geduld! Klinkt zo makkelijk maar ik weet dat dat voor veel meiden hier niet meer zo werkt omdat ze al veel langer dan ons bezig zijn.

Tekenen van een zwangerschap zouden nu nog veel te vroeg zijn offiecieel. Maar bij mijn vorige zwangerschap ben ik de eerste maand nog ongesteld geweest en was de test negatief en bleek ik achteraf toch echt al zwanger geweest te zijn. Als ik dus nu wel zwanger blijk zou dat ook nog weer kunnen... of t is idd een innesteling wat ik voel.... of gewoon mijn darmen ofzo haha! zijn jullie ook bezig met zwanger raken? k zag geen banner bij je staan..

6. Rozijntje

Rozijntje Actief lid

Mar 16, 2009
    125
    0
    0
    Zwolle
    Hey Joyce,

toen ik zwanger was had ik wel al heel snel dingetjes zoals steekjes enzo ik heb zelfs de innestelling gevoelt, maar ik ben daar misschien een uitzondering in maar dat kan jij ook zijn.

Het is inderdaad wel erg kort geleden je eisprong maar misschien heb je hem wel iets eerder gehad?

Ik ben nogniet bezig met zwanger raken, maar we zijn er wel al over aan het nadenken wanneer we er wel voor willen en kunnen gaan. Ik ben op dit moment meer bezig met me cyclus netjes te krijgen nadat ik het echt heb moeten ontgelden met ontpillen.

Ik weet niet echt hoe het voelt elke keer zo een telleurstelling.
    Maar tijdens mijn ontpil periode ben ik wel regelmatig telleurgesteld geweest in mezelf!
    Dat ik dacht van ja jeetje wat ben je nou dom je wist zelf toch ook wel dat je niet zwanger was. :)
    Heeel erg zenuwslopend dus en irritand inderdaad.

7. joyce1

joyce1 Lid

Feb 10, 2009
    96
    0
    0
    zeker irritant! Bij onze eerste was t de eerste keer raak dus ik vind het nu wel erg lang duren haha. ongeduldig he! Wie niet. Wachten duurt altijd lang!

8. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Ik denk dat het niet uitmaakt hoelang je bezig wilt. Als je heel graag een kindje wilt is iedere maand wachten te lang! :D

9. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Ja dit gevoel is heel herkenbaar.
    Ben benieuwd,

10. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

Feb 1, 2009
    264
    0
    0
    Tja ik voel ook wel wat steekjes in mijn buik en soms trekkend gevoel, maar weet ook niet wat het kan zijn. Ik laat het gewoon maar even gaan, en hopen dat ik deze maand ook zwanger raak, maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn want ik wil niet verdrietig zijn als het niet zo is.

Ik heb wel veel sex gehad en ook aardig wat zwemmers gekregen hihi, maar de natuur moet het werk verder doen.
    We gaan afwachten.

succes.

Share This Page