Het leed dat cylcus heet!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zeeprest, Mar 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zeeprest

Zeeprest Lid

Mar 18, 2009
    93
    0
    0
    ZH
    Ik ben L (volledige naam houd ik liever prive) 30 jaar en mama en stiefmama van 2 jongens.

Vorig jaar januari ben ik bij de gyn terecht gekomen, ivm PAP IIIB. Ze hebben het een half jaar aangekeken en omdat ik foute PAP uitslagen bleef hebben, besloten om mij in augustus te opereren (het zieke stukje weghalen door middel lisexie)
    Op de dag dat ik geopereerd zou worden, kwam ik er in het zh achter dat ik zwanger was! Niet helemaal de planning, maar wel zeer welkom.
    Dit is jammer genoeg 5 weken later in een miskraam geëindigd, omdat het niet uit zichzelf los kwam, ben ik gecurreteerd.

In november ben ik alsnog geopereerd.

Mijn cyclus was al een puinhoop, maar nu is het nog erger! Ik weet nooit wanneer ik mijn menstruatie krijg, dus als het langer dan een maand geleden is, krijg ik een kuur primolut voorgeschreven.

De laatste keer dat ik primolut heb genomen, is voor 2 maanden terug.
    Mijn eerste dag was op 9 feb en heeft tot 13 feb geduurd.
    Ik heb op 1 maart een positieve ovulatietest in handen gehad (en natuurlijk gebruik van gemaakt ) had op 17 maart mijn menstruatie moeten hebben, maar hij blijft tot op de dag van vandaag uit. Heb al een paar keer getest op zwanger, maar ik krijg elke keer een negatieve uitslag.

Heb vorige week nog een echo gehad en de gyn zag alleen dat ik veel baarmoederslijmvlies had, dan zou je toch denken dat ik mijn menstruatie snel zou krijgen?

Ik houd mijn temp bij en deze blijft stijgen, ik zit inmiddels op de 37.3 graden

Zijn er hier vrouwen die wat in mijn verhaal herkennen?
    Hoe gaan jullie hiermee om?

Ik vind het elke keer zo'n teleurstelling als de test negatief is, dat ik heb besloten om niet meer te gaan testen, totdat ik mijn menstruatie krijg of als mijn temp nog een week blijft stijgen!

Sorry voor mijn lange verhaal, ik kon het echt niet beknopter opschrijven

Groetjes L

Share This Page