Jeej een nieuw topic, dankjewel En nu maar hopen dat in deze 500 pagina's we wel met z'n allen zwanger of bevallen zijn!
vind wel een andere naam misschien leuk ?! of zullen we m gewoon zo houden ? Laurisebeebje waar blijfff je ?
Ik vind een andere naam ook wel leuk, ook omdat er al dames bevallen zijn of geen clomid meer gebruiken. Maar ik ben niet zo creatief om wat anders te bedenken
Misschien Oude Nieuwe Clomid gebruiksters? Misschien dat we dan ook wel bij de clubs gezet kunnen worden; we zijn inmiddels (voor mijn gevoel) zo'n hechte groep! Kus
Woehoew!!!!! een nieuw topic!!! Doen we goed meiden! Tja een titel, ik weet niet.... clomid gebruiksters is natuurlijk wel authentiek he! Ik voel het ook echt als een hechte club! Ben de laatste tijd wat minder actief, maar lees elke dag alles mee! hopelijk zijn we na deze 500 pagina's allemaal mama en/of zwanger!!! @koolmees, balen meid, hopelijk snel beter nieuws! @Mol, hmm kan me voorstellen dat je ertegenop ziet, aangezien je niks bijzonders voelt, maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik ga hard voor je duimen! @eevie, je weet het maar nooit meid, gewoon lekker klussen, hopelijk met een flinke dosis geluk! @Xd, hoe voelen de kersverse ouders zich? Alles goed met Julan? @Laurise, ga eens bevallen joh! haha, jammer dat het strippen niet doorging! Hopelijk laat jullie kleine niet meer te lang op zich wachten! @Hier, alweer 13 weken vandaag! Mannetje is vandaag jarig; 31 alweer!Net verjaardag gevierd en bezoek is net weg, was gezellig!!Had hem een leuk shirtje gekocht met; mijn papa is beresterk! en sokjes, met I Love Papa! En nog wat spulletjes voor de BBQ, hij vond het leuk, gelukkig! Ik voel me goed, heb vandaag op het nieuwe werk verteld dat ik zwanger ben, nou wat reageerde mn leidinggevende positief en vrolijk! had ik niet verwacht was erg leuk! heb meteen alles geregeld qua verlof! echt super! Weer een pak van mn hart! Was toch nerveus ervoor, je weet nooit hoe ze reageren! xxxx
Hey meiden Eevie Ik duim voor een gelukstreffer deze maand!! Koolmees balen dat het ei geslonken is komt dat vaker voor? Mol Hoe is het jij kan tetsten en snap dat je tot na het weekend wil wachten toch wel een beetje spannend..Ik denk aan jullie Xd Hoe is het met de papa en mama van Julan? Lely Hoe is het met jou? Laurisse Kom maar op beebje we zijn erg benieuwd naar jou!!! Blondy gefeliciteerd met je nieuwe functie hopelijk brengt het vruchtbare dagen met zich mee! Lydia Mooie buik foto! Ik weet nog steeds niet wat ik verkeerd doe maar die foto's krijg ik er echt niet op... grrrr... Poemel alweer 13 weken wat vliegt de tijd!!! fijn dat ze op je werk zo reagerentja je had ze al een beetje voorbereid maar toch blijft het spannend hoe ze uiteindelijk reageren! Iedereen Alles goed Nieuwe dames Welkom @Magic Hier aardig beweeglijke beeb groeit goed do verloskundige 31-05 liggingsecho en placenta controle spannend!! Verder heel erg nesteldrang alles moet schoon en opgeruimd.. Maar mama komt me zaterdag helpen joeppie!! Liefs Magic
Hi, ik heb ook het nieuwe topic gevonden! Hoop ook inderdaad dat we aan het einde van deze allemaal mama/zwanger zijn. Nieuwe naam? Tja das inderdaad wel moeilijk. Ben ook niet zo crea-bea . Poemelke, nog gefeliciteerd met je mannetje!
Oude Nieuwe Clomid gebruiksters is wel leuk, goede suggestie Eevie Dan zit toch de oorspronkelijke naam erin en klopt het weer, omdat we allemaal geen "nieuwe" clomidgebruikers meer zijn. Ik voel het ook als een hechte groep en verheug me er nu al op om met z'n allen zwanger/bevallen te zijn en babypraat te hebben @Eevie: Goed dat jullie klussen, je weet maar nooit. Het zou toch een geweldig wonder zijn als het zo spontaan zou lukken @Mol81: Vandaag eigenlijk je NOD dus? Maar als je niets voelt, voel je ook geen ongi aankomen toch? Ik hoop het zo voor je!! De duimen blijven hier draaien! @Laurise: Ik hoop dat jullie wondertje er al is of dat je aan het bevallen bent! @Poemelke: Gefeliciteerd met Poemelman! Leuk die cadeautjes. En wat fijn dat ze positief reageerden op je werk, kan me voorstellen dat dat een opluchting was! @Magic dream: Dat slinken komt vaker voor inderdaad, ik had het zelf nog niet eerder gehad. Erg balen omdat ik al hoop had en dan wordt het weer weggenomen. Maar we gaan gewoon voor een nieuwe groeiend ei Fijn dat bij jou alles nog goed gaat! @Xd24: Hoe is het bij jullie en met jullie kleine Julan? Hier vandaag de eerste Dexamethason naar binnen gewerkt, ik ben benieuwd of het bijwerkingen geeft en vooral of het effect heeft Dadelijk belt de internist met de nieuwe waardes, hopen dat die nog goed zijn. En dan maar wachten tot de FM zaterdag. Als het deze maand niets meer wordt, komt het waarschijnlijk net lastig uit met onze vakantie (we gaan eind juni 2 weken weg). Balen. Van de andere kant zal een rustmoment ook wel even lekker zijn, even geen spuiten, geen FM's. Maar we wachten eerst zaterdag nog maar even af.
De internist heeft al gebeld en mijn schildklierwaardes zijn nog steeds wel binnen de norm, maar willen niet echt veel verder zakken (wat wel beter zou zijn om zwanger te worden of bij zwangerschap), nu dus maar weer op gaan hogen met de medicatie. Ach, bij al die medicatie inmiddels kan er nog wel een tabletje meer bij
zoo.. ook ik heb m gevonden hier gaat alles wel zn gangetje.. gisteren controle gehad.. alles was in orde.. bloeddruk en zo.. beeb ligt qua groei nu op 34+3 dus nog steeds een beetje voor.. over 2 weken moet ik weer heen... en dan elke week.. en met 36 weken heb ik een gesprek met de gyn over hoe en wat.. kijken of inleiding mogelijk is met 37 weken... of 38.. knuf voor iedereen
Zo hebben we al zoveel gekletst dat gaat snel tja een nieuwe naam hhmmm laten we er nog even over denken willen we de oude naam erin houden "vandaag clomid tot morgen het wonder"???? echt geen idee misschien te dramatisch "wij begonnen met clomid ......................." Zo ik bedenk maar wat Koolmees balen zeg raar hé wat zo'n ei toch kan doen Poemelke nog gefeliciteerd met je mannetje wel leuk zo al die cadeautjes Laurisse spannend hoor meid hopelijk komt die kleine gauw Lelymupske jullie kleintje groeid ook snel Mol ik duim voor jullie dikke knuf Magicdream veel plezier met poetsen wel fijn dat je mama komt helpen Zo nou weet ik even niemand meer sorry ik wil niemand overslaan ik denk aan jullie allemaal dikke knuf van mij en ik duim voor iedereen. Nou hier nog niet veel te melden we hebben gisteren de officiele aanvraag op de post gedaan dus met een beetje geluk krijgen ze die vandaag of morgen en dan krijgen we hopelijk gauw een reactie. Ok nou ik ga ook verder met poetsen helaas komt mijn mama me niet helpen en ik heb ook geen kaboutertjes maar ik hoef alleen morgenvroeg even te werken en dan heb ik al weekend Doei dames tot gauw
Hallo, Ik heb een vraagje.. Heeft één van jullie al langer dan 6 maanden clomid geslikt? Ik ben behoorlijk aan het twijfelen wat ik nu moet doen namelijk. Heb z'n 2 weken terug een afspraak gehad in het zh en ik mocht kiezen tussen nog een half jaar clomid slikken of spuiten(wat spuiten weet ik niet). Heb toen gekozen voor nog 6 maanden clomid. Ik heb toen hier op het forum gelezen dat na 6 maanden de werking van clomid kan verminderen en dat stond ook in de brochure die ik bij de clomid heb gehad. Dus vroeg me af of er hier nog meer mensen zijn die langer als 6 maanden clomid heeft geslikt. Zo nee wat was jullie volgende stap dan? groetjes