Zware aardbeving en tsunami in Japan

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SushiLover123, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

2. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48

daar lig ik al met m'n laptop...:D;)

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja! ( ben er ook al lang lid van :) )

Maar als die Solar Flare er komt, dan heeft mijn man tenminste werk genoeg ( monteur midden en hoogspanning ).

In ieder geval, ik vraag me af hoeveel doden er gevallen zijn. Als je toch ziet wat die Tsunami allemaal met zich mee zoog. :$

5. MissT

MissT Niet meer actief

Echt vreselijk :(
    Nieuws staat hier ook aan... Zullen heel veel doden zijn ben ik bang :(... en het is nog niet over.. ze verwachten nog meer.. ppff, moet je toch niet aan denken!

6. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Mijn ouders zitten op dit moment in Indonesie maar volgens mijn opa (die houdt altijd die weerbeelden ed. in de gaten) zal het daar niet heftig zijn en zullen mijn ouders er niks van merken want die zitten meer in de bergen nu.

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    De kerncentrale zelf staat niet in brand hoor.. een bijgebouwtje.. de reactor is nog in tact.. gelukkig..

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ben ik even blij dat ik in drenthe woon. :D

Maaruh..even ontopic.
    Echt echt echt vreselijk wat er gebeurd is daar. Lijkt me doodeng wat die mensen allemaal doormaken.

9. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    #50 2011Mamma, 11 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
  10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh hoor nu dat er ook het e.e.a. mis gaat met een kern reactor. Mensen worden geëvacueerd.

11. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

12. Rono

Rono Niet meer actief

Nou die hormonen doen me op dit moment niet goed... wat erg!

13. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

bah wat verschrikkelijk...

14. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ja ook in limburg zijn we niet veilig voor natuurrampen.. ik heb eens gelezen dat in het eifel gebied in duitsland (groot natuur gebied) ook een hele grote vulkaan schuilt..

"n het Tertiair was er in de Eifel sterke vulkanische activiteit. Daar naar verwijst ook de naam Vulkaan-Eifel in het zuidoostelijke deel. De kraters die ontstaan zijn door explosies van vulkanische gassen hebben zich gevuld met grondwater en worden Maare genoemd. De laatste uitbarstingen vonden 10000 jaar geleden plaats. Onderzoek wees uit dat dit gebied nog steeds geologisch actief is, het gehele Eifelgebied stijgt 1 à 2 mm per jaar. Historisch gezien kwamen er in het verleden ook inactieve fases voor van 10000 à 20000 jaar, dit suggereert dat toekomstige uitbarstingen nog mogelijk zijn."

Eifel - Wikipedia

(ik denk wel heel ver vooruit misschien,, maar alles is mogelijk toch.. best eng )

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Nee, 2012 is niet de volgende, berekeningen kloppen niet, dat van de maya's is later ;)

Verschrikkelijk wat er nu gaande is daar :(

16. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

jeetje zeg.. en zet net de tv aan en zie en verschrikkelijke beelden.. ben der helemaal een beetje raar van..

17. Seth

Seth Niet meer actief

Vreselijk.....

Vanmiddag ook mn moeder huilend aan de telefoon..... die was namelijk met die andere grote Tsunami op familiebezoek op Sri Lanka... en daar ook moeten vluchten...
    Die heeft weer een grote flashback....

niet voor te stellen HOE het is om zoiets mee te maken en wat voor impact het heeft en blijft hebben....

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

88.000 vermisten! :$ Terinngggg

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    88000??? Omg :(

Deel Deze Pagina