waar fijne voorgevormde gevulde voedingsbh?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door bunchy, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    515
    113
    bij de hema iig niet...
    maar waar wel? eentje die er nog enigszins ok uitziet met kleding erover, dus liefst voorgevormd en met klein beetje vulling...
    waar o waar?

2. mamalien

mamalien Actief lid

8 apr 2010
    117
    0
    0
    NULL
    Almere
    Die zijn er van mamalicious..
    Ik heb ze bij een babywinkel gekocht.

3. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    ik heb er een bij de v&d gekocht, was 15 euro,ze zijn ook voorgevormd en zitten goed onder je kleding..

4. Bri

Bri Niet meer actief

Hangt helemaal van je maat af.

Ik ben zelf gek op de beha´s van Hot Milk. Die zijn voorgevormd en zien er prachtig uit. Ook verkrijgbaar in grotere maten. Er zijn niet zo gek veel winkels in NL die ze verkopen, maar online zijn ze wel te vinden. Bijvoorbeeld bij www.cupoftwo.nl en www.lingerievoortwee.nl

Ga ook eens kijken bij een borstvoedingsspeciaalzaak. In A´dam zit een goede op de Wethouder Frankeweg (www.borstvoedingscentrum.nl). Maar ik weet niet waar je woont, dus of dat handig is kan ik niet inschatten.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    En als je geen moeite hebt met buitenlands internetshoppen, kijk dan eens bij deze website: nursingbra.co.uk
    Maar 1 pond verzendkosten en vele malen goedkoper dan nederlandse webwinkels. Snelle service.

6. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Ik heb gister 2 mooie bh's gekocht bij de prenatal (eigen merk). Ook heb ik er 1 van noppies en die is ook mooi. Ze zijn allemaal voorgevormd. Die van noppies heeft beugels, maar die van de prenatal weer niet.

7. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.023
    6.767
    113
    zuid-holland zuid
    ik heb gister ook de prenatal bh gekocht! Hij is me erg meegevallen! Betaalbaar ook!
    Dit is voor het eerst sinds de bevalling dat ik weer een BH van de prenatal pas, ik had eerst 100F maar de prenatal gaat niet verder dan 90F.. en die past nu ook! Ik vind hem er erg mooi uitzien onder mijn kleding.
    Ik had eerst een "harnas" van Anita, zit comfortabel maar ziet er niet uit :( voelde me echt zwaar onaantrekkelijk met dat ding. Toch nog wat leuks met de feestdagen hier dus :)

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook van de Prenatal, prima dingen.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb die van de v&d, zijn prima en niet duur (15 euro geloof ik)

10. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.023
    6.767
    113
    zuid-holland zuid
    ooh wat jammer, onze v&d heeft helemaal niks van voedingsbh's of positiekleding! Maar er zijn dus v&d's die dat wel hebben? Mag ik vragen welke v&d in noord-holland dat is? :)

11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    hier ook BH van de prenatal.
    vind ze echt heerlijk zitten en zien er leuk uit en betaalbaar.

Deel Deze Pagina