Ervaringen met ledikantje riviera van Baby Dump?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Loesje86, Mar 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wij hebben de babykamer hiervan en dus ook het ledikantje. Maar nu mijn kleine meid steeds gaat staan in bed, kom ik erachter dat het bedje helemaal niet zo hoog is! Mijn meisje is nog geen 80cm, maar als ze staat in dr bedje komt de bovenste rand al tot tussen haar middel en borstkast. Ze gaat dus nu al over de rand hangen, en ik zie het ervan komen dat ze zichzelf er een keer overheen gooid, met de gevolgen van dien... :( d
    de bodem zit op zn laagste stand, maar met het matrasje erop, is hij dus zo laa niet... Als ze in de box staat komt ze net met dr koppie er bovenuit...
    Iemand van jullie ervaring hiermee en zou ik hier nog wat aan kunnen veranderen? Ik ben sowieso niet tevreden met heel die kamer, zeer slechte kwaliteit vind ik, maar ook weer zonde om alles nieuw te kopen!
    Het gaat om dit ledikantje:

Ledikant - Commode - 1-deurs kast Riviera Wit | TWF | Baby-Dump

Alvast bedankt!

2. Loesje86

Niemand ook en idee?

3. IngridE

IngridE Fanatiek lid

Oct 31, 2011
    1,214
    0
    36
    Brabant
    Oei, wij hebben dit kamertje ook, maar Zl is pas 3 maanden dus nog geen ervaring met het 2e standje.

4. Loesje86

Het grappige is nog dat het bedje 3 standen heeft, maar de laagste waar die nu dus op staat is dus helemaal niet zo laag in verhouding. Zit echt te twijfelen wat ik nu zal doen...

5. IngeM

IngeM Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Misschien kan je proberen om zelf nog een 4e en lagere stand te maken?

Share This Page