Hier van week 30 t/m 38 bedrust gehad ivm bi, met 38 wk gestript en met 39 weken zou ik ingeleid worden ivm bi. Was uiteindelijk niet meer nodig, ben na een hel van een bevalling die mijn bekken compleet de vernieling heeft geholpen bevallen dmv een spoedkeizersnede Tot 9 maanden erg veel pijn gehad en nu met 10,5 maand nog regelmatig pijn helaas..
jemig dames!! zoals mijn vermoeden ook al was is dat verloskundigen b.i niet serieus nemen... mijn vorige verloskundige die sprak er heel makkelijk over terwijl ik dagelijks super veel pijn heb... gisteren de schrik van mijn leven gehad met krampen sinds 5.30 am en die tot de avondlaat bleven...vreselijk! ik vind het wel echt heel jammer hoe vk's zich niet verplaatsen in de pijn van de zwangere met b.i want het is geen grapje... het is inderdaad heel moeilijk genieten van je zwangerschap terwijl je dagelijks met pijn zit...maar ja alles voor mijn kleintje.. en herstel is niet in te schatten dus dan moet ik mezelf gaan voorbereiden op minstens 6 maanden dankjewel voor jullie verhalen dames, liefs mom2be92