onzekker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door viviane85, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. viviane85

viviane85 Lid

13 okt 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    :cool:hallo allemaal:cool:

ik word helemaal gek ik heb allemaal kwaaltjes van zwanger zijn. en dan ga je naar de huisarts toe en die laat niet veel los. maar het zou principe niet kunnen omdat ik een spiraal hebt gehad en er uit heb laten halen in september en toen zei ze tegen me dat ik meteen vruchtbaar was
    en ja het is mss raak nu
    want ik heb alle zwangerschap symptone

* buik pijn
    * krampen in me buik
    * gevoelige tepels
    * me borsen zijn groter
    * misselijk de hele dag door
    * moe heel erg
    * me borsten zijn voller

maar ik heb bloed verlies gehad rond de tijd mss ongesteld moest worden is mijn bloed verlies heeft 4 dagen geduurt en was donker bruin bloed wat is dat nu
    maar ik kreeg van me huisarst gezegd dat ik maar volgende maand af moest wachten

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja het enige waarmee je zekerheid krijgt is door het doen van een zwangerschapstest.
    Je lijf kan je ook vreselijk voor de gek houden hoor met al die symptomen, bij het ontpillen (en ik denk dat dit ook geldt voor "ontspiralen") komen vergelijkbare symptomen voor als bij zwangerschap.... dus het wil nog helemaal niets zeggen jammer genoeg.

Ik zou zeggen doe een test en kijk dan verder.

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hoi,

ben het met Hopmarjanneke eens.
    Het enige dat je uit de onzekerheid kan halen is een test.
    Helaas is dat voor ons allemaal zo.
    Succes!

4. Troel

Troel Niet meer actief

Testen!!!!! :D:D:D
    En dat je menstruatie 4 dagen duurde en bruin was kan... Oud bloed...? Alles moet opgang komen! Je kunt niet van allerlei symptomen uitgaan... Is van ''ontpillen'' bij jou dan spiraaltje, menstruatie en zwangerschap een beetje dezelfde.....

5. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Dat zei mijn huisarts 7 jaar geleden ook..moest maar een maandje aankijken, heb diezelfde dag nog een test gedaan en die was hartstikke positief..sterker nog, ik bleek al bijna 17 weken zwanger!! Dus maargoed dat ik niet nog een maand heb gewacht..

Deel Deze Pagina