haj meiden ik ben benieuwd wie van jullie gaat een pret echo laten maken en in welke weken? of wie heeft een pret echo laten maken en in welke week ? al vast bedankt meiden.
ik heb het laten doen met 14 weken en 3 dagen. . . . kon echt niet langer wachten omdat ik een echo had gehad met 8 weken 3 dagen en daarna geen meer. volgende dag een afspraak gehad bij VK met 14 weken 4 dagen en toen vond ze het zo zielig voor mij dat ik met 8 weken een echo had gehad dat ze zei komop gaan we nog ff kijken hihihi dus ten had ik een dag later nog een echo foto Maar lang niet zo mooi als de pret echo!
hihi,, dat is wel apart,, ik heb met 11 wkn nog een echo gehad en wil nu wachten tot aan de 20 wkn echo, daarna wil ik toch wel een pret echo laten maken maarja weet nog niet in welke week,
Ik heb het met 27 weken laten doen, Echt moie duidelijke foto's, ik herkende Eliza meteen terug in de foto! Het is dan wel moeilijker om een mooie foto te krijgen, we zijn ook 2 maal geweest omdat de eerste echo ze niet mee wilde werken, hihi..
Ik ga ook voor week 27! Heb de screeningsecho gehad in week 20, krijg nog een medische echo in week 34, dus vond week 27 mooi in het midden zitten. En je hoort al vaker dat ze dan al een lekker vol bekkie hebben. Nog 2 weekjes geduld en dan zie ik hem!
ik heb met 10 weken een echo gehad, ik krijg 1 aug de 20 weken echo en ik wil met 28 weken een 3d/4d echo laten maken
hoihoi ik ben vorige week geweest voor de pretecho dus met 25 weken helaas vond onze kleine meid het niet echt leuk om dr eigen te laten zien hihihi dus mogen we morgen weer en dan ben ik precies 26 weken ben dus zeer benieuwd hoop dat ze dr eigen nu wel wil laten zien
Ik heb met 23 weken een afspraak gemaakt voor de pretecho, laat dan ook zo'n dvd maken, lijkt me zo geweldig gaaf! Ik dacht dat in de 23ste week je ook niet meer zo door de huid "heen kijkt" toch? M'n paps & mams gaan ook mee, kunnen ze naar hun aanstaande kleinkind kijken XX Es
Met 30 weken, kreeg namelijk met 27 weken nog een echo bij de verloskundige. Maar was wel leuk om te zien met die tijd.
Ik heb er 1 gehad met 7 weken, 1 met 10 weken een pretecho met 16 weken, krijg nu een echo met 20 weken en laat nog een pretecho maken met 25 weken en met 35 weken! Succes!
Wij hebben de eerste echo gehad met 6 wkn en 2 dgn, toen moesten we wachten tot de 20 wkn echo, en omdat we het geslacht wilden weten en we het wel gehoord hadden met de 20 wkn echo maar niet zeker genoeg voor ons hebben we met ruim 24 weken nog een echo gehad.
ik heb net een afspraak gemaakt voor als ik 26 weken en 4 dagen ben. Het word een 4d echo van 30 min met dvd Joepie heb er al zin in Eerst morgen ook nog mn 20 weken Is trouwens de 2de echo die ik krijg en ben erg benieuwd naar onze kleine ukkie
Wij hebben vorige week de 20 weken echo gehad en kunnen daar wel weer even op teren .De pretecho 3D en 4D met dvd willen we zo rond de 28-29 weken doen en dan ook gezellig de aanstaande opa's en oma's mee.Kijken er nu al naar uit!
ik moet ook nog een afspraak maken voor de pretecho ik wou het zo rond de 23 weken laten doen want heb met 12w+2d echo gehad en dan krijg ik er dus ene met 20 weken en 3 weken erna leek me goed hoefde ik niet zo lang te wachten, ben daar al zo slecht in maar na dit gelezen te hebben zal ik toch maar ongeveer tot 26/27 w wachten pfff! dat klinkt zo lang Groetjes dreams
kheb vandaag weer pretecho gehad nu was de kleine beetje beter te zien vanaf de zijkant dan hahaha ze is eigenwijs en liet dr niet van de voorkant zien foto s staan in me album pretecho met 26 weken dus