Hallo dames! Even een vraagje. Ons meisje kan nog altijd (duimen duimen duimen) zelf draaien. Maar voor nu ligt ze in een stuit en is 1 van de opties een geplande keizersnee. Heb jij ook een geplande keizersnee gehad? Met hoeveel weken hebben ze dat gedaan? Groetjes!
Met 39,6. Maar meestal doen ze dit tussen 39 en 40. En dan meer richting 40 Achteraf gezien was ze er nog niet klaar voor.
Hier vanaf 39 weken had liever eerder gewild maar ze wilde t liefst zo lang mogelijk naar de 40 weken toe hebben anders was t risico groter dat ze er dan niet genoeg klaar voor zou zijn en dan bv nog vruchtwater in de longetjes zou zitten of moeilijker start zou hebben...
Hier stond ie gepland met 38+4. Vroeger dan ze willen ivm plaatsgebrek. Maar meisje besloot om eerder te komen dus met 37+4 een ks gehad
Tegenwoordig is het vanaf 39 weken. Kleintjes hebben meer ademopstartproblemen als ze eerder worden gehaald is onderzocht. Mijn dochter is 7 jaar geleden met 38 weken geboren maar dat vind 1 gynaecoloog eigenlijk al te vroeg.
Mijn volgende bevalling wordt ook een geplande keizersnede en ze hebben mij gezegd dat deze in de 39e week wordt gedaan.
in de 39e week gepland ook ivm stuitligging. uiteindelijk na 83 uur gebroken vliezen is m'n dochter precies met 37 weken geboren met een keizersnede. Helaas wel opstart problemen met haar ademhaling.
Hier doen ze het ook pas vanaf 39.0 mijn tweede is met een goede reden gehaald met 38.6 en dan mocht alleen omdat er een aantal gunstige factoren waren bij de oudste én een goede reden;was het de eerste geweest, was het écht niet gebeurd voor de 39.0