vestje uit peru of ecuador?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sas26, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi meiden, ik heb onlangs een heel leuk gebreid vestje gekocht, op een markt in Zuid-Limburg. Er zitten een soort versieringen opgenaaid van een o.a. een wolkje, een zonnetje, een huisje etc. Ze hadden allerlei verschillende kleuren. Nu heb ik er eentje voor mijn dochter gekocht in haar maat, maar vraag me nu af: weet iemand of je ze ook via internet kunt kopen? Heb al gegoogeld maar daar kom ik op niks uit.

Groetjes!

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    haha mijn dochter heeft ook zo'n vestje gekregen van mijn moeder die woond daar

denk dat het bijna wel dezelfde is
    zit er oook een puntmutsje aan?

3. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Volgens mij heeft m'n dochter ook dat vestje, vorig jaar gekocht op een markt in Frankrijk :D.

Ik heb even op het labeltje gekeken en daar staat, Lana fabricato Peru.
    Geen idee of je ze ook via internet kan kan krijgen, maar ik denk het haast niet.

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    #4 Majel24, 3 aug 2010
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ Majel, jaaaaaa, dat zijn ze!!!!Supergoed! Hier zijn ze wel duurder dan op die markt zeg! (markt 15, hier in de 20!)

Thanks!

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Oh grappig, mijn dochter heeft er precies zo eentje. Een oranje :)

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier kom je die jasjes/vestjes tegen op elke braderie/rommelmarkt/jaarmarkt die je maar bezoekt! En inderdaad goedkoper dan de prijs in die webwinkel.

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier ook 1 gehad, beetje oranje achtige kleur, ideaal vestje, ze wilde hem telkens aan, hier ook op een braderie eits van 10 euro (gekregen van mijn moeder)

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier hadden we er ook 1 helemaal gestreept ook erg leuk

10. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Hebben hier ook zo'n vest, kennis van mij verhuisd naar peru en die had dit vorig jaar meegenomen voor d'r. Dit jaar kreeg ze zo'n muts.

11. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Shit hee ik wou dat ik dat niet gezien had helemaal geweldig joh nu moet ik het ook hebben!! :D

12. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Hier zijn ze zowat op ieder straathoek te krijgen. De meesten zijn wel gewoon wit. Prijs weet ik niet, maar moet in de buurt van de 10 euro liggen.

13. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Graag gedaan hoor. Waar google al niet goed voor is.
    Vind ze ook wel erg leuk moet ik zeggen maar vind het voor een jongetje net weer even wat minder kwa kleuren.

14. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    haha, ja ze zijn leuk he! En voor jongetjes hebben ze ook met donkerblauw of met groen, misschien is dat wat? Maar veel vestjes hebben idd iets met roze erin.

Deel Deze Pagina