Hoi meiden, ik heb onlangs een heel leuk gebreid vestje gekocht, op een markt in Zuid-Limburg. Er zitten een soort versieringen opgenaaid van een o.a. een wolkje, een zonnetje, een huisje etc. Ze hadden allerlei verschillende kleuren. Nu heb ik er eentje voor mijn dochter gekocht in haar maat, maar vraag me nu af: weet iemand of je ze ook via internet kunt kopen? Heb al gegoogeld maar daar kom ik op niks uit. Groetjes!
haha mijn dochter heeft ook zo'n vestje gekregen van mijn moeder die woond daar denk dat het bijna wel dezelfde is zit er oook een puntmutsje aan?
Volgens mij heeft m'n dochter ook dat vestje, vorig jaar gekocht op een markt in Frankrijk . Ik heb even op het labeltje gekeken en daar staat, Lana fabricato Peru. Geen idee of je ze ook via internet kan kan krijgen, maar ik denk het haast niet.
Is het zo iets: Inca Dream Peruaanse online winkel voor woondecoratie, woonaccesoires, handtassen, rugzaken, ponchos, chullos
@ Majel, jaaaaaa, dat zijn ze!!!!Supergoed! Hier zijn ze wel duurder dan op die markt zeg! (markt 15, hier in de 20!) Thanks!
Hier kom je die jasjes/vestjes tegen op elke braderie/rommelmarkt/jaarmarkt die je maar bezoekt! En inderdaad goedkoper dan de prijs in die webwinkel.
hier ook 1 gehad, beetje oranje achtige kleur, ideaal vestje, ze wilde hem telkens aan, hier ook op een braderie eits van 10 euro (gekregen van mijn moeder)
Hebben hier ook zo'n vest, kennis van mij verhuisd naar peru en die had dit vorig jaar meegenomen voor d'r. Dit jaar kreeg ze zo'n muts.
Hier zijn ze zowat op ieder straathoek te krijgen. De meesten zijn wel gewoon wit. Prijs weet ik niet, maar moet in de buurt van de 10 euro liggen.
Graag gedaan hoor. Waar google al niet goed voor is. Vind ze ook wel erg leuk moet ik zeggen maar vind het voor een jongetje net weer even wat minder kwa kleuren.
haha, ja ze zijn leuk he! En voor jongetjes hebben ze ook met donkerblauw of met groen, misschien is dat wat? Maar veel vestjes hebben idd iets met roze erin.