He meiden, Ik heb al 2 nachten steeds vreemde buikkrampen die ik niet kan plaatsen. Heb al naar de gyn gebeld ivm ik daar al bij loop en ze zegt dat ik me niet druk moet maken. Wel mag ik maandag eventjes langskomen.....maken ze dan ook een echo? En als ik me niet druk moet maken en het niks zou zijn waarom moet ik dan langs komen. Grom nu nog onzekerder als eerst Groetjes lilmomo
Waarschijnlijk moet je langs komen om jou gerust te stellen. Ik weet niet of je een echo krijgt, maar ws gaan ze even je bloeddruk meten. Krampen zijn opzich niet zo raar aangezien je banden gaan oprekken.
Nja het is mijn 2e zwangerschap en bij de 1e heb ik de bandenpijn gevoeld en dit is niet vergelijkbaar met bandenpijn of in ieder geval niet herkenbaar
Heb ik ook heel erg gehad de eerste weken. Het neemt nu af en was inderdaad vooral s nachts. Bij mij waren het mijn darmen.
Ik heb ook regelmatig ontzettende buikpijn.. Afgelopen maandag de hele dag en in de nacht van maandag op dinsdag ook. Dacht echt dat de echo van dinsdag niet veel goeds zou laten zien, maar het tegendeel bleek waar. Alles zit gewoon nog helemaal goed. Eigenlijk zegt buikpijn met deze termijn helemaal niets.. Maar tja, zo nuchter kan ik (en met mij nog tig zwangere vrouwen..) er niet tegenaan kijken hoor.. Ik denk dat je gynaecoloog wel even een echo maakt, zo niet; dan zou ik er zelf even om vragen!
Heb het de vorige keer ook gehad. Lag krom, wilde alleen maar janken. Het ging ook weer over na 10 á 15 minuten. Gyn kon niets raars vinden en zei dat het mijn darmen waren. Deze keer maar 1x gehad, gekukkig. Even afkloppen!
Ik heb tot week 8 ook flinke krampen gehad. Soms zo erg dat ik dubbelklapte van de pijn en echt jankend in bed lag. Verloskundige deed het af als groeipijntjes en eigen darmen. Mijn ervaring is dat de gyn. best vaak een echo maakt voor je eigen gemoedsrust.
Eerste zwangerschap niks, maar ook ik had in tweede zwangerschap krampen in de eerste weken. Leek op menstruatiekrampen bij mij. Ik heb geen echo's laten maken omdat ik er geen bloedverlies bij had. Bij ruim 9 weken 1e echo, toen bleek alles gewoon goed.
Ben (gelukkig) dan niet de enige die er last van heeft Ik hoop het gewoon zo dat alles goed is. Afwachten tot maandag maar weer.......dit word een lang weekend vrees ik
Ik herken het. Bij mij waren het mijn darmen. Heb er heel veel last van gehad! Nu gaat het ietsje beter.