Hallo, Ik ben 5 weken zwanger en verschrikkelijk onzeker, aan me onderschrift kun je zien waarom... En nu heb ik nog nooit heelveel klachten gehad ofzo maar me borsten zijn een klein beetje gevoelig, de laatste twee dagen over dag een beetje en 's morgen voelen ze gewoon.... bleh wordt daar zo onzeker van... denk dan direct het zal wel weer niet goed zijn.. vaak ongi pijn en een soort van 'gezwollen' gevoel van onder.. Zijn er meer waarbij de symptomen de ene keer wat erger zijn dan de andere keer??
Het kan er gewoon bij horen, zeker ook wisselende klachten. Helaas kan het ook nog fout gaan. Heb je nog geen bloedverlies of krampen?
Ik heb ook wisselend klachten. Had paar dagen voor NOD en week erna best veel last van misselijkheid, dat is nu vrijwel weg. Merk wel dat nu langzaam steeds meer vermoeidheid komt en wat gevoelige borsten, klachten die ik echt niet eerder heb gehad in de afgelopen weken. Begreep vanuit oude forumposts dat t best normaal is dat klachten wisselen (vorm en ernst). Ik heb zelf al spanning (1e x zwanger) dus snap dat jij de spanning helemaal voelt. Ik duim voor je!
Ik heb ooit wel eens gehoord dat juist het wisselen van de klachten een goed teken is. Ik heb toen ik zwanger was van mijn dochter hier nog ooit eens een topic over geopend, 'ene dag veel zwangerder gevoel dan de andere dag', of zoiets. Er waren echt dagen dat ik me 100% normaal voelde, en dan weer eens een dag of een paar uur echt een zwanger gevoel. Toen gaven de andere forummers al aan dat dat heel normaal is! En inderdaad, ik heb er een gezond dochtertje aan overgehouden . Ik snap je zorgen héél goed, gezien je voorgeschiedenis, maar het wisselen van kwaaltjes is an sich daar geen reden voor hoor.
Thanx meiden stelt een beetje gerust.. maar ben niet eerder gerust met 12 weken en een paar goede echo's..
Je helemaal niet druk maken, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan! Ik heb om een voorbeeld te noemen van maandag tm vrijdag over de pot gehangen en sinds gisteren voel me weer kiplekker haha, dus lekker van genieten!
Ik heb in de ochtend altijd minder pijnlijke en gezwollen borsten dan in de avond. Dan zijn ze echt groot en stevig. Dus dat kan zeker wel. Rond 6 weken had ik ook niet veel klachten verder. Pas een week later kwam de misselijkheid. Voor de rest had ik dezelfde klachten als jou. Hou nog even vol! Het kan ook goed gaan, vertrouw daar op. Veel sterkte meid!