Klopt. Ik ga dus vandaag ook even eerder met de hond wandelen. Dan even thuis zitten en later weer eruit.
komt hier NU weer een hele extreme bui aan ben ik bang, alle lampen aan kunnen zetten in huis zo donker is het en heb het gewoon koud dat is dan wel lekker..
Hier ook bang voor onweer en ben vandaga ook alleen met mijn meisje afgelopen zaterdag liep ik ook met zenuwen door het huis het mag van mij wel overwaaien de onweer regen oke dat mag nog hahaha
Ik zit nu heel stoer te doen...onweer is niet eng hoor schat.... Dochterlief is zo stoer, die vind het helemaal niet eng.....en ik maar mee doen....ondertussen wil ik onder de tafel kruipen.. @Ninien, het wordt hier al ietsje minder...
Meiden Ik ben ook bang voor onweer brrrrr Woon in oost-gelre lichtenvoorde Hier schijnt de zon nog wel maar betrekt wel heel langzaam dicht Ik kan al helemaal niet tegen de onweer het liefst slaapt manlief met raam open en gordijnen ook open
het is hier al een minuut of 20 droog en ook geen onweer ik blijf in ieder geval wel thuis vandaag, en de hond doe ik gauw effe tussendoor uitlaten
Heb net even met de kleine meid boodschapen gedaan. Het is echt benauwd. Gelukkig hoef ik de deur niet meer uit. Het rommelt hier nu in de verte en de zon is verdwenen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA eindelijk REGEN !!!!! ik ga een rondje rennen buiten over het grasveld !!! * vreugde dansje * tralallalala. de kleine vind er geen ene reet aan vanmorgen schreeuwen schreeuwen schreeuwen !! 30 graden binnen en niet koel te krijgen !!! geen zuchtje wind. ... hm.. kijk ik net buiten is het alleen nog maar aan het miezeren... daar gaat mijn vreugde dansje , moet ik die shampoo fles maar binnen laten wilde net me haren gaan wassen buiten hahaha. .. nou als dit alles is.. het is 27,5 graden binnen nu met alles wat open ken open. zelfs de brievenbus klep omhoog getaped. maar t waait niet meer...
en ja hoor... droog ....... tjonge 5 minuten waaien ( pff zuchtje wind) en regen 5 minuten... ( drup drup ) owhja en hier en daar eenr ommel... tjonge jonge.. wie regen teveel heeft stuur aub naar kerkrade ZUID LIMBURG!!