Zware buien in de namiddag en avond

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door ninien, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ik met mn grote mond. De lampen gingen gewoon buiten spontaan aan zo donker. hagelen knetter hard regenen en onweer. de parasol van de buren os overleden en m'n plantjes in de toen totaal uit elkaar gewaaid haha had zo'n mooie paprika plant die ligt bijna helemaal om door de wind en regen hagel.

Maaaaaaaar het is weer heerlijk fris buiten nu binnen nog.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier vreselijk zware buien met zwaar onweer en veel hemelwater.

Ik ben bang van die donderslagen. Het hele huis trilt....

Ik vind dit maar niks. Hopelijk is die onweer gauw weg!

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Nou meid, ben wel benieuwd hoe het bij je is. Op omroep gelderland is er gezegd dat het bij jullie behoorlijk misse boel is..:(

Hier de site:
    Omroep Gelderland - Nieuws - nieuwsartikel - NOODWEER:GEWONDEN BIJ ZWARTE CROSS

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Zo hier de onweer ook overleefd maar bij de zwarte cross inderdaad niet jeetje zeg al die tenten

En hier een dorpje dichtbij is er een kerktoren de bovenste stuk naar beneden gekelderd en bomen uit de grond gerukt door de wind

Echt extreem weer zeg

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    en er komt nog een hele rode vlek aan vanavond :( het oosten krijgt het nog zwaar vanaf een uur of 20.00 :( hier klaart het langzaamaan wat op al waait het hier nog wel..

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Mag ik zeggen dat ik wel een beetje opgelucht ben? Manlief zou op de zwarte cross werken de komende dagen, maar is verplaatst naar Extrema Outdoor en werkt nu dus in Best. ;)

7. Dana

Dana Niet meer actief

ik woon ook vlakbij Zwolle, ik dacht dat we het ergste al hadden gehad, niet dus :$

Deel Deze Pagina