Ik met mn grote mond. De lampen gingen gewoon buiten spontaan aan zo donker. hagelen knetter hard regenen en onweer. de parasol van de buren os overleden en m'n plantjes in de toen totaal uit elkaar gewaaid haha had zo'n mooie paprika plant die ligt bijna helemaal om door de wind en regen hagel. Maaaaaaaar het is weer heerlijk fris buiten nu binnen nog.
Hier vreselijk zware buien met zwaar onweer en veel hemelwater. Ik ben bang van die donderslagen. Het hele huis trilt.... Ik vind dit maar niks. Hopelijk is die onweer gauw weg!
Nou meid, ben wel benieuwd hoe het bij je is. Op omroep gelderland is er gezegd dat het bij jullie behoorlijk misse boel is.. Hier de site: Omroep Gelderland - Nieuws - nieuwsartikel - NOODWEER:GEWONDEN BIJ ZWARTE CROSS
Hey meiden Zo hier de onweer ook overleefd maar bij de zwarte cross inderdaad niet jeetje zeg al die tenten En hier een dorpje dichtbij is er een kerktoren de bovenste stuk naar beneden gekelderd en bomen uit de grond gerukt door de wind Echt extreem weer zeg
en er komt nog een hele rode vlek aan vanavond het oosten krijgt het nog zwaar vanaf een uur of 20.00 hier klaart het langzaamaan wat op al waait het hier nog wel..
Mag ik zeggen dat ik wel een beetje opgelucht ben? Manlief zou op de zwarte cross werken de komende dagen, maar is verplaatst naar Extrema Outdoor en werkt nu dus in Best.