ik ben wel eens benieuwd naar wat vrouwen die zwanger zijn geen werk en kids hebben de hele dag verder doen doen jullie rustig aan of juist iets sportiefs
ik ben zwanger, heb nog geen kids en ben nu met verlof, ik ben alles aan het voorbereiden en het huis helemaal aan kant aan het maken, dat doe ik erg rustig aan dus uurtje 's ochtends en uurtje 's middags, verder zit ik hier veel op zp en komt er vaak bezoek nu ik verlof heb. Ook doe ik tussendoor nog een studie via NTI als ik me goed kan concentreren, dat lukt de laatste tijd niet zo ik heb duidelijk andere dingen aan mijn hoofd. straks heb ik het hoop ik druk met mijn kindje en natuurlijk mijn parttime baan en studie. ehm...sportief ben ik niet echt, vind 1 uurtje in de week meer dan zat
Ik ben zwanger, heb ook (nog) geen kinderen en helaas werkloos. In het begin van mijn zwangerschap, liep mijn contract af en is nu heel moeilijk iets nieuws te vinden als 'zwangere'. Ik doe lekker rustig aan, probeer het huis een beetje op orde te houden. Zou graag de babykamer willen inrichten, maar 'we' (=mijn vriend, ik mag niks doen van hem ) zijn momenteel bezig met een verbouwing. Verder spreek ik wel eens af met vriendinnen en probeer ik alvast een geboortekaatje te ontwerpen. Soms baal ik er wel van en zou ik heel graag weer willen werken, maar aan de andere kant krijg ik het staks met de baby (en een nieuwe parttime baan hopelijk) druk genoeg, dus ik geniet nog maar effe van mijn vrije tijd. Oja iets 'sportiefs' doe ik ook nog, ik probeer elke dag 30 minuten op de loopband te staan, zodat ik toch een beetje in beweging blijf, aangezien ik nu in een 'vreet/snoep/honger periode' zit . Groetjes
ik ben zwanger heb wel kinderen maar ben evengoed de hele dag alleen thuis. ik moet rusten in mijn zwangerschap dus ik doe zo goed als niks meer. en al helemaal niks sportiefs. op een yogales na waarbij ik er eigenlijk maar een beetje bijzit en wat gemakkelijke oefeningen doe. ik zit s' ochtends op zp of mijn log en hobbel wat in huis rond. ik ga bewust boven naar de wc om regelmatig wat beweging te hebben. ( moet om de haverklap ) en na het middag eten ga ik rusten met een boek tot er iemand thuis komt om een uur of 3/4. daarna hang ik wat in de bank soms doe ik zittend wat strijk of loop ik met een nat doekje door het huis om wat stof af te nemen. of hang een wasje op het rekje wat we in de woonkamer hebben gezet voor zolang. veel meer huishoudelijke activiteiten doe ik niet meer. mijn dochter of mijn vriend koken en na het eten ga ik nog een half uurtje zitten en dan douchen en naar bed meerstal rond 7 uur half 8. tjah leuk is anders maar je moet er iets voor over hebben hé. we zijn aan het aftellen begonnen en hopelijk komt hij niet al teveel later dan 39 of 40 weken.
hey meid, ik zit al thuis van toen ik ongeveer 4 maand zwanger was en heb verder nog geen kindjes, vriend werkt van 6u45 tot 18u! dus soms is het wel wat eenzaam zijn,maar ben dan superblij als hij thuis komt! ik zit veel op de pg hier, doe nu en dan iets in het huishouden, en ga af en toe eens weg met een vriendin,helaas krijg ik bijna geen bezoek iedereen moet werken,ga blij zijn dat het paasvakantie is dan is mijn vriend 1 week thuis! groetjes
Ik was heel actief tot 25 weken! Heb veel (boerderij)dieren en een tuintje en er valt altijd wel wat te klussenieren hierzo. Liep ook uren met de honden. Nu zit ik door BI/symfysiolyse aan huis gekluisterd en ik zou wel wat willen doen, maar kan vrijwel niks meer. Balen dus!
ik heb tijdens mijn vorige verlof heel veel gedaan. schrijven, klussen, uitstapjes met de kleine... we hadden toen een moestuin, en ik vind dingen als zelf jam maken, uitgebreid koken etc leuk. en knutsel dingen, zoals naaien voor de kleine , oude meubels opknappen, winkelen. ik had ook echt weer zin in dit verlof en een hele lijst met plannen. nu ben ik vervroegd met verlof en ik kan heel weinig, zit vaak de uren af te tellen tot het einde van de dag. zo goed mogelijk voor mijn zoontje zorgen, boodschappen, wassen, lezen, forum, afspreken met vriendinnen. dat is het wel, dan is de koek op. echt heel jammer.... hopelijk gaat het na de bevalling beter. ik
Ik ben zwanger en gestopt met werken toen ik net 4 weken zwanger was. Ik werkte bij de thuiszorg , maar ben tijdens me proeftijd ontslagen. Ik blijf nu lekker thuis , ook straks voor de baby. Mijn vriend werkt offshore en is veel weg , ik heb me handen vol aan me 2 honden , waaronder 1 pup. Verder hou ik het huis op orde , boodschapjes doen , de was doen , babyspullen kopen ect.. Vind het heerlijk om thuis te zijn !
Ik zit sinds 23 weken zwangerschap thuis met bi. Mijn mannetje werkt 40 uur en mijn zoontje gaat dan naar de oppas, ik kan hem niet meer alleen verzorgen helaas. Ik probeer wat in huis te rommelen en ik zit veel op deze site. Verder geniet ik erg van de momenten dat mijn man en mijn zoontje thuis zijn. Veel visite krijg ik niet en ik kan ook niet zomaar even naar de stad helaas. Maar nog even en dan heb ik een prachtig wondertje in mijn armen.
Ik werk niet en mijn hubbie ook niet Ik ben al meer dan 5 jaar thuis,en ben toevallig vandaag begonnen met fitness Ik doe dat om mijn conditie omhoog te krijgen zodat ik het kindje kan oppakken enz als hij/zij geboren is
Ah gelukkig zijn er meer meiden die dit hebben. Voel me soms zo'n lui varken. Er zijn meiden die zwanger zijn voltijd werken en het huishouden doen. Nou ik ben er niet één van. Ik studeer nog moet thuis mijn scriptie schrijven maar ben vaak te moe. Ik doe het huishouden zo goed als alleen maar het begint nu wel zwaar te worden moet ik zeggen. Heb echt last van mijn rug. Verder laat ik de hond uit vaak even naar het strand. Kijk wel veel hier op de pagina. Het probleem hier is dat als ik één 'zware' klus doe ik de rest van de dag uitgeteld ben. Verder ga ik wel vaak even op visite. Maar dat ga ik maar afschaffen want zelfs daar wordt ik te moe van. Dan hou ik tenminste nog wat energie over voor school. Ik vind het erg vervelend en schaam me er ook voor!