vraagje mbt menstruatie

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by nanette77, Jan 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Hallo verloskundigen,

Deze maand had ik het gevoel zwanger te zijn. Deed op nod een testje en er kwam een zwak zwak zwak lijntje.. Niet dat je zegt pos. niet dat je zegt neg. Dus we wisten nog niets. Weer een testje gedaan en zelfde resultaat.
    Afgelopen dinsdag toch ongesteld geworden (4 dgn na nod)
    De dinsdag was erg licht ongesteld. maar het zette prima door.

GEwoon een dom gek lijntje.. voorgedrukt oid dacht ik.

Maar vanmiddag bij de toilet zat er op mijn papiertje vreemd weefsel
    (je vraagt je af hoe het kan dat je dat ziet..)
    Zag er vleeskleurig uit. En voelde stug aan (ja ja.. ik heb het even echt bekeken) Was volgens mij geen bmslijmvlies..

Mijn vraag is wat is het?
    Heeft iedereen dit elke menstruatie of ben ik "zwanger" geweest en was dit zwangerschapsweefsel?

Je zou je af kkunnen vragen of ik met mijn geschiedenis zwweefsel zo langzamerhand niet zou herkennen, maar dat verliep allemaal anders. Moest dan echt eruit drukken zeg maar. En was echt zwanger geweest.

Terwijl ik dit tik vraag ik me af waarom ik het weten wil.. Maar ja.. ik wil het toch weten;):D

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het is waarschijnlijk baarmoederslijmvlies zijn geweest. Bij zo'n prille zwangerschap(met twijffel of het wel een zwangerschap was) Is er nog geen zwangerschapsweefsel. Wel jammer dat de menstruatie heeft doorgezet.

Succes met de volgende ronde!

imke

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    dank je voor je antwoord..
    Was zo raar om dat ineens te zien.. was eigenlijk ook wat te groot ;)

We hopen inderdaad op andere rondes.. aan het bevruchten ligt het niet.. nu alleen nog opzoek naar het juiste plakband;)

Share This Page