Morgen uitslag mri zoontje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door flowertje, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik ben zoooooo zenuwachtig bah morgen krijgen we de uitslag van zijn mri die 2 weken geleden heeft plaatsgevonden hij heefft namelijk een waterhoofd en via de mri kunnen ze zien waar het vandaan komt enz dus spannend wordt het een operatie of niet brrrrr

2. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Veel sterkte!! Hopenlijk kunnen ze wat vinden en er wat aan doen.

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Succes meis!

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.256
    6.154
    113
    Oeh wat moet dat spannend voor je zijn. Ik duim met je mee voor een goede uitslag!

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Heeel veel sterkte!!! Ik weet hoe het is! 3 jaar geleden stonden wij in dezelfde situatie!

Ga duimen dat alles goed zit!

Heeft die nu dan geen drain o.i.d.??

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    neej we hebben eerst een echo gehad en die vertelde dat hij best een groot waterhoofd had je kan het niet zien aan de statistieken van het cb maar in zijn hoofd door het vocht wel.

Hij moest eerst geopereerd worden aan zijn neusamandelen anders mocht hij niet onder narcose voor de mri nu is eindelijk de mri gedaan en weet echt niet wat ik moet verwachten

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    het is dus de vraag moet hij een drain

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Spannend zeg!! Sterkte

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Was even benieuwd hoe de uitslag van de mri is geweest!!!?? In gedachten bij jullie!!

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    We hebben de uitslag er is nog steeds veel vocht er zijn geen blokkades te zien maar waarschijnlijk maakt hij meer vocht aan dan er af wordt gevoerd 21 maart naar het vu naar de neuroloog dan is het de vraag een drain voor het helpen met afvoeren of afwachten en aankijken zijn ontwikkeling gaat wel erg goed maar zij hoofd is in een maand tijd van 47 cm naar 49 gegaan dit is wel weer iets dat niet goed is..

ben echt benieuwd of mensen hier mijn verhaal kennen.

ik heb een de cd hier met mri afbeeldingen die moet ik meenemen 21 maart dus heb een foto eruit gehaald de rode pijlen geven het vocht aan.

Bekijk bijlage 228949

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ken je verhaal helemaal.. Bij onze zoon is pas bij 4 maanden dit gaan spelen. Eerst een echo en daarop bleek dat hij veel te veel vocht in zijn hoofdje had. Na die echo heeft die een ctscan gekregen Daarop was te zien dat er bij hem echt een drain geplaast moest worden. Dus bij 4 maanden hebben ze de operatie gedaan. Voordat ze begonnen hebben ze nog een mri gemaakt hij was immers nu toch onder narcose.

Zijn hoofdje groeide ook veel te snel. En idd zagen zijn foto's er ook zo uit zoals bij jou. Bij hem nog ietsje erger. Dew hersens waren helemaal verdrukt door het vocht. Hierdoor heeft hij wel een hersenbloeding gehad. Door al dat vocht dat zijn hersenen eigenlijk weg drukte.

Inmiddels is onze boef 3,5 jaar oud en gaat het goed met hem. Helaas door die hersenbloeding wel een verhoogde spierspanning aan zijn rechterkant waardoor die moeite heeft die te gebruiken. En verder qua ontwikkeling is het gewoon afwachten.. Afgelopen zomer is die helemaal onderzocht op alle gebieden en bleek dat hij op een gemiddeld kindje van zijn leeftijd maar 2,5 maand achter loopt op alle gebieden. Dus hij doet het hgoed:)

Mocht je vragen hebben stel ze...

Ik wil je heel veel sterkte wensen!! En hopelijk komen ze met een oplossing.. Bij ons is het ook nog steeds de vraag waardoor die dit heeft. Ze konden ons niet vertellen of die wel een waterafvoer heeft ofdat er een knik inzit..

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    jeetje zeg ja aiden heeft nog een grote fontanel dus het kan nog ergens heen en groeien maar zijn hoofd groeit nu snel maak me best zorgen en heb geen idee wat ze gaan doen

13. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Bij onze zoon groeide het dus ook heel snel. Eigenlijk toen we het wisten is die binnen een week geopereerd. Hij heeft nu geen last van hoor. Hij heeft een slangetje in zijn lichaam die het vocht nu afvoert. En zijn hersens hebben nu de ruimte om weer te groeien. Hij krijgt nog elk jaar een mri om het in de gaten te houden. Want helaas bij de vorige mri bleek er toch nog een vochtplekje gegroeid te zijn..

Het is voor jullie nu dus even afwachten wat het gaat doen. Ze kunnen namelijk ook tijdelijke vocht eruit halen met een spuit (klinkt eng:( ) en misschien is het dan voor jullie zoon al goed. Hier had dat geen zin gehad.

Worden spannende tijden voor jullie! Volg je gevoel.. dioe is bij mij toen ook goed geweest. Ze wilde hem eigenlijk niet opereren maar wachten tot alles goed was en toch nog een mri eerst maken. Maar merkte dat ons mannetje begon te veranderen (ze kunnen hier door erge hoofdpijn hebben) had echt het idee dat die pijn had.. dus toen is eigenlijk met spoed een ct scan gemaakt en daarop bleek wel dat ik gelijk had. In die 5 dagen sinds de echo was het vocht al weer opgelopen...

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    aiden bonkt heel erg met zijn ogen en soms maakt hij rare bewegingen met zijn ogen zijn ontwikkeling gaat wel goed nu

Deel Deze Pagina