Steeds weer die vraag of ik het al zat ben! Pff

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gaby83, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Hebben jullie dat nou ook? Ik ben half mei uitgerekend en iedereen vraagt of ik het al zat ben? Word er langzamerhand wel een beetje gek van. Ben het nog helemaal niet zat! Zou ook niet best zijn, want ik moet nog 3 maanden! Als ik nou nog een paar weekjes moest dan snap ik die vraag wel, maar nu nog nie! :rolleyes:
    Waarom stellen mensen toch steeds die vraag?!

Pfff moest het ff kwijt...sorry haha.

Groetjes.

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Euhm, omdat sommige mensen alleen maar negatieve vragen kunnen stellen! Ze vragen of je het nog niet zat bent, niet of je nog heerlijk aan het genieten bent van je zwangerschap.

Ik krijg ook steeds van die vragen op me afgevuurd (gelukkig niet alleen maar negatieve dingen hoor, anders zou ik gaan gillen!). "Heb je al striae?" hoorde ik deze week weer, terwijl ik supertrots met mijn groeiende buikje rondloop. Pfffff....

Laat ze lekker, ze zullen zelf wel een probleem hebben denk ik dan maar!

Liefs Monique

3. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    - Hoeveel ben je aangekomen? (word wekelijks herhaald en IEDEREEN wil het weten, als je vind dat ik dik ben, dan ben ik veel aangekomen, als je dat niet vind, dan niet!)
    - de laatste loodjes he... (ook met 6 maanden al..)

4. camuh

camuh Actief lid

30 dec 2008
    113
    0
    0
    Oh, ik heb daar helemaal geen last van.. ik krijg alleen steeds de vraag hoe lang ik nog kan doorwerken! En of ik nog naar zus en zo wil op .. ja hoor, alleen vanaf week 37 ga ik niet meer de stadgrenzen uit denk ik, anders moet ik zo een eind in het geval mijn broek nat wordt. Verder krijg ik vooral 'je ziet er zo uit als ik bij [getal tussen de 15 en 20] weken' en 'je ziet er nog steeds niet echt zwanger uit' .. dus ik denk dat dat echt niet meer gaat gebeuren! Beetje jammer ergens, mensen realiseren zich daardoor niet dat ik net zoveel baby draag als ieder ander bij 35 weken..

5. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ja die laatste loodjes! Alsof 3 maanden de laatste loodjes zijn! Wat moeten de laatste 2 weken dan wel niet zijn!

Vind het wel jammer dat niemand vraagt of ik nog lekker aant genieten ben. Iedereen vraagt alleen maar negatieve dingen, een zwangerschap is helemaal niet negatief! Wel vreemd dat een mens zo in elkaar kan zitten.

6. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Mensen zijn gewoon nieuwsgierig en weten eigenlijk niet wat ze moeten vragen volgens mij.
    Ik zie het altijd maar als belangstelling.
    Ik heb ondanks de zwangerschapskwalen genoten van de zwangerschap. Nu nog even de (echte) laatste loodjes. Krijg de vraag of ik het zat ben nu natuurlijk nog meer te horen. Het is alleen geweldig om te zien dat mensen heel gek kijken als ik zeg dat ik het nog wel prima vind zo. Geniet eigenlijk nog wel lekker van mijn buikje en houd eigenlijk al vanaf het begin rekening met de 42 weken, dus dan heb ik nog even te gaan toch?

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    De mensen weten gewoon niet precies wat ze moeten zeggen denk ik, vandaar die vragen.
    Hier van iedereen de vragen:

~ Hoever ben je nu?
    ~ Heb je ergens last van?

Deel Deze Pagina